De grote lijst met excuses - legaal gebruik van chemicaliën

nomad

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 22, 2022
Messages
13
Reaction score
23
Points
3
Een beetje een gemakkelijke, maar ik moet hem toch toevoegen:

Loog - Je maakt zeep.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Het lijkt erop dat het maken van zeep ons makkelijkste excuus is voor zoveel, ook voor wat labapparatuur
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Als een chemische stof die je zoekt een Wikipedia-artikel heeft, kun je daar juridische use cases vinden!
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63
Nou, het legale gebruik hoeft geen civiel gebruik te zijn, het kan ook een geloofwaardig hobbyproject zijn, zoals het maken van glow-in-the-dark verf of het synthetiseren van een onschadelijk farmaceutisch middel of kleurstof. Ik bedoel, als je een zuurkast in je garage hebt met verschillende chemicaliën in de schappen, dan heeft het geen zin om te beweren dat je industriële oplosmiddelen maakt.
 

NarwhalFucker419

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 14, 2022
Messages
3
Reaction score
5
Points
3
Zou ik een excuus nodig hebben om 2,5-dimethoxybenzaldehyde in de VS te bestellen of is dat relatief veilig? Of kan ik het beter zelf ergens anders vandaan halen?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Welke chemicaliën kunnen worden gebruikt voor glow-in-the-dark verf? Dat klinkt als een geweldig excuus :)
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63

NileRed heeft er natuurlijk een video over. Veel goede chemicaliën nodig.

Maar ik heb echt een goed hobbychemisch excuus nodig voor nitroethaan en nitromethaan. Iemand?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Ik weet dat het wordt gebruikt in nagellakremover die door nagelstudio's wordt gebruikt.

Ik weet dat nagelstudio's het zonder zorgen kunnen bestellen.

Of was het nagellak? Zeker nagelstudio-gerelateerd! Misschien helpt dat als je iets opzoekt op internet
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63
Ops. Ik heb geen nagelstudio :).
Nee, ik dacht meer aan hobbyistische smoesjes. Zoals: "Oh, ik ben een hobbychemicus en ik probeer *een of andere legale stof te maken waarvoor nitroethaan moet worden gesynthetiseerd*". En dan bedoel ik kleine hoeveelheden nitroethaan, geen vaten vol. Er is geen geloofwaardig excuus voor grootschalige bestellingen.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Haha yeah right :D Misschien ben je wel een travestiet en...? Zonder gekheid...

Nitromethaan wordt gebruikt voor raceauto's, ik wed dat het ook gebruikt kan worden voor op afstand bestuurbare raceauto's!!! Klinkt behoorlijk hobbyistisch...
 

NarwhalFucker419

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 14, 2022
Messages
3
Reaction score
5
Points
3
Ik weet dat het voor nagelstudio's wordt gebruikt om nagelborstels schoon te maken, maar ik weet niet of het ook voor andere soorten borstels kan worden gebruikt als je misschien een paar oude verfkwasten hebt die je wilt schoonmaken?
 

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
Ethanol. 190 proof everclear voor het maken van jungle juice. Dit is echter een gegeven.
Nitraten. Buskruit of kunstmest.
Natriumhydroxide, zwavelzuur. Rioolreiniger.
 

dj_lord

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 18, 2022
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Sorry als ik dit in het verkeerde gebied schrijf... Maar ik heb een vraag. In februari 2022 reed ik en gebruikte wat troep die we in Roemenië hebben. Ik werd aangehouden door de politie en gevraagd om een speekseltest te doen. Ze hebben het apparaat DRUG TEST gebruikt. Ze zeiden dat het amfetamhine aangaf. Dus brachten ze me naar het ziekenhuis voor een urinetest. Ik ben POSITIEF bevonden voor AMPHETAMINE en METHAMPHETAMINE. Het enige wat ik jullie nu wil vragen, is om me te helpen... Is er iets vrij verkrijgbaar of voorgeschreven dat een valse pozitive voor deze 2 kan geven? ATM im in Roemenië, maar .ONION markten verkopen voorgeschreven papieren ... Ik heb gewoon een beetje HELP nodig...
Take care all be safe and not last be SMART and don`t drive
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Hallo :)

Ik denk dat het met jouw onderwerp beter is om een aparte post te maken, zodat je zeker weet dat je alle potentiële gebruikers bereikt die je zouden kunnen helpen.

Hoe dan ook, wat heb je hiervoor genomen? Begrijp ik je goed dat je geen amfetamine of methamfetamine hebt genomen, maar dat de test positief was?
In dit geval kunnen producten altijd zijn doorspekt met versneden en deze versneden kunnen ook andere drugs zijn.

Wat ik weet is dat je de urinetest in de eerste plaats niet had moeten doen...het probleem met deze tests is hun nauwkeurigheid, dus bloedtesten zijn altijd het beste omdat die betere en meer exacte waarden laten zien. Vooral als je door de politie wordt getest, raadpleeg dan altijd eerst je advocaat om er zeker van te zijn dat alles correct wordt afgehandeld.
 

Methylamine

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 30, 2022
Messages
21
Reaction score
18
Points
3
Wat zijn de beste wettelijke toepassingen

Excuses voor methylamine?

 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Hoi,

@G.Patton, helaas heb je het mis.

Eigenlijk heeft @Saul gelijk, de precursor P2nP is illegaal in sommige Europese landen.

Ik kan niet in detail treden in welke landen het illegaal is, omdat ik mezelf dan teveel zou blootstellen. Maar ik ken ten minste vijf landen in Europa waar je schuldig wordt bevonden aan het importeren van amfetaminedrugs als je wordt begrepen met deze precursor.

Met vriendelijke groet
 

Loki12

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 18, 2022
Messages
52
Reaction score
25
Points
8
Ik weet dat dit een oude post is, maar als iemand anders op amfetamine knalt, is een goed excuus het medicijn Bupropion, het is verkrijgbaar als antidepressivum onder de naam Wellbutrin. Nog makkelijker te krijgen is de combinatie Bupropion+Naltrexone voor "management van chronische obesitas" of stoppen met roken, onder de merknaam MySimba.

@MadHatter
Nitroethaan en nitromethaan worden beide gebruikt in RC-modellen in "nitromotoren", het is iets met kleine auto's of wat voor soort dingen het ook zijn waar mensen mee racen, blijkbaar zoeken ze die boost (blijkbaar vernietigt het de motor na verloop van tijd?), de eigenlijke brandstof wordt blijkbaar gebruikt in modellen van schaal 5:1 of groter. Het beste zou zijn om een plek te vinden waar je met die dingen kunt racen en het als hobby te nemen, ik wed dat het net zo is als met kogels in Europa... je hebt misschien geen vergunning, maar als je lid bent van een schietvereniging is het geen probleem om een kist te krijgen... Nitroethaan heb ik zien staan op de merknaam NIPRON als brandstofadditief EN ook als motorreiniger en ontkalkingsmiddel... de meeste nitroverbindingen kunnen worden gebruikt als oplosmiddel om wat voor rare reden dan ook, neem ik aan...

@Methylamine
Productie van bestrijdingsmiddelen... Vervaardiging van NMP oplosmiddel... Meerdere agrarische toepassingen...
Methylamine op zichzelf is misschien moeilijk. Afhankelijk van het oplosmiddel dat je gebruikt om methylamine op te lossen, krijg je een andere verbinding, dus als ik jou was zou ik kijken hoe oplossingen van methylamine heten en vervolgens waar ze voor gebruikt worden. Op die manier krijg je waarschijnlijk een veel grotere lijst en kun je daaruit veel makkelijker een excuus kiezen.
 
Top