Ik weet dat dit een oude post is, maar als iemand anders op amfetamine knalt, is een goed excuus het medicijn Bupropion, het is verkrijgbaar als antidepressivum onder de naam Wellbutrin. Nog makkelijker te krijgen is de combinatie Bupropion+Naltrexone voor "management van chronische obesitas" of stoppen met roken, onder de merknaam MySimba.
@MadHatter
Nitroethaan en nitromethaan worden beide gebruikt in RC-modellen in "nitromotoren", het is iets met kleine auto's of wat voor soort dingen het ook zijn waar mensen mee racen, blijkbaar zoeken ze die boost (blijkbaar vernietigt het de motor na verloop van tijd?), de eigenlijke brandstof wordt blijkbaar gebruikt in modellen van schaal 5:1 of groter. Het beste zou zijn om een plek te vinden waar je met die dingen kunt racen en het als hobby te nemen, ik wed dat het net zo is als met kogels in Europa... je hebt misschien geen vergunning, maar als je lid bent van een schietvereniging is het geen probleem om een kist te krijgen... Nitroethaan heb ik zien staan op de merknaam NIPRON als brandstofadditief EN ook als motorreiniger en ontkalkingsmiddel... de meeste nitroverbindingen kunnen worden gebruikt als oplosmiddel om wat voor rare reden dan ook, neem ik aan...
@Methylamine
Productie van bestrijdingsmiddelen... Vervaardiging van NMP oplosmiddel... Meerdere agrarische toepassingen...
Methylamine op zichzelf is misschien moeilijk. Afhankelijk van het oplosmiddel dat je gebruikt om methylamine op te lossen, krijg je een andere verbinding, dus als ik jou was zou ik kijken hoe oplossingen van methylamine heten en vervolgens waar ze voor gebruikt worden. Op die manier krijg je waarschijnlijk een veel grotere lijst en kun je daaruit veel makkelijker een excuus kiezen.