Het eenvoudigste recept voor kristallen Mephedrone

RWG13

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Mar 26, 2024
Messages
15
Reaction score
7
Points
3
Is het mogelijk om deze methode aan te passen voor 3-cmc, door 2b4m te veranderen in 2b3c?
 
View previous replies…

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
83
Points
28
U kunt marę crystal wanneer u freebase en dit proces is 1 dag
 

mefistofeles

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
57
Reaction score
27
Points
18
Waarom zou je deze rotzooi in godsnaam willen maken, want ik weet verdomd goed dat je dit niet voor jezelf maakt.

Stop met het vergiftigen van mensen en maak een goede substantie zoals 4mmc of 3mmc, hell, maak zelfs 2mmc maar laat deze gechloreerde katten met rust.

Ik beloof je dat mensen 1000x meer tevreden zullen zijn en terug zullen komen voor meer 4mmc.
 

RWG13

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Mar 26, 2024
Messages
15
Reaction score
7
Points
3
Gechloreerde cathinonen zijn niet hetzelfde als gechloreerde amfetaminen. Welbutrin is 3 gechloreerde cathinon aan, en mensen eten het in hoeveelheden 200-300 mg per dag gedurende jaren.
Alle speculaties over toxiciteit van 3-cmc zijn gebaseerd op neurotoxiciteit van 4-chlooramfetamine. Maar 4-CA veroorzaakt serotonine neurotoxiciteit omdat het een krachtige serotoninevrijmaker is als MDMA, en het mechanisme van neurotoxiciteit is hetzelfde, maar krachtiger.
MDMA verhoogt serotonine met 900%
4-CA 1100%
En beide blijven 4-5 uur werken
3-CMC verhoogt serotonine met 300% gedurende 30-45 minuten.
Nog meer domme vragen?
 

mefistofeles

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
57
Reaction score
27
Points
18
Ja, je lult uit je nek, want ik heb niets gezegd over neurotoxiciteit, laat staan over serotoninevergiftiging.

Ik weet niet zeker waar je dat vandaan hebt, ik heb ook niets gezegd over gechloreerde amfetaminen, raar.

Ik heb niet eens iets gezegd over enige vorm van toxiciteit, je trok gewoon meteen conclusies.

Wellbutrin bestaat al heel lang en is goed onderzocht, anders zou het geen medicijn zijn.

wellbutrin is ook niet cytotoxisch, terwijl 3cmc dat wel is, regelrecht vergif. shit maakt gaten in je neus (ik weet dat het daar niet om gaat bij cytotoxiciteit, maar toch), en over die neurotoxiciteit.

Hoewel het nog niet bewezen is, geloof ik dat het waar moet zijn, één nacht met 3cmc verergert mijn HPPD met een ton en laat mijn gezichtsvermogen verminderd voor meer dan een week, terwijl 2 dagen binge op 4mmc, dat meer serotonine afgeeft dan MDMA, mijn gezichtsvermogen verslechtert voor 2 dagen en het is minder schadelijk dan 3cmc.

Het moet ook giftig zijn voor dopamine omdat de effecten lijken op de vroege tekenen van parkinson, trillende ledematen of tremoren, trillende ademhaling, stille spraak, verminderd geheugen, verminderd lopen en coördinatie, stijf emotieloos gezicht, bukken... en het duurt een paar dagen na inname.

de studies naar de neurotoxiciteit van 3cmc zijn nog niet eens uitgevoerd, dus dit is niet 100% niet waar. deze analogie met gechloreerde amfetaminen bewijst of ontkracht niets.

ik heb wel een stomme vraag, wilt u ontkrachten dat 3cmc CAUSTISCH/TOXISCH is en NIET NEUROTOXISCH?

leer lezen of trek niet meteen conclusies.

wat ik bedoelde met "vergiftiging" is dat het extreem schadelijk en giftig is voor organen en cellen.
 

WalterFan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 4, 2024
Messages
13
Reaction score
7
Points
3
Maakt iemand een hogere opbrengst van deze synthese?
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
83
Points
28
Ik 70%
 

WalterFan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 4, 2024
Messages
13
Reaction score
7
Points
3
Bedoel je dat je deze post volledig hebt gevolgd om zo'n hoge opbrengst te bereiken of is er een truc? Ik heb nog steeds een beetje verwarring over de NMP, na de methylering, moet ik het meteen aanzuren of is het toevoegen van NMP noodzakelijk? Als het nodig is, wat doet het dan met de synthese? Ik ben gewoon nieuwsgierig
 
  • Like
Reactions: $!$

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
83
Points
28
Gemaakt en u zult zien eenvoudige
 

RWG13

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Mar 26, 2024
Messages
15
Reaction score
7
Points
3
Dit recept kan worden aangepast voor methcathinon/ethylcathinon?
Gewoon met vervanging van 2b4m met 2b-propiofenon en methylamine met ethylamine in het geval van ethylcathinon?
 
  • Like
Reactions: $!$

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
83
Points
28
Als u 2b4m en ethylamine gebruikt, krijgt u 4mec.
 

WalterFan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 4, 2024
Messages
13
Reaction score
7
Points
3
Ik heb het maar één keer gemaakt, ik heb zelf methyleenoplossing gemaakt, ik heb er koud gedestilleerd water voor gebruikt, daarna heb ik het toegevoegd aan 2b4mp met wasbenzine, op de een of andere manier kan ik de scheiding van lagen al zien, kan iemand me helpen? Omdat ik het bij de volgende stap met water was, is het resultaat uiteindelijk zo klein, dat ik bang ben dat het product in de waterlaag is achtergebleven, in plaats van in de bovenste organische laag.
 
  • Like
Reactions: $!$

61-50-7

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 21, 2023
Messages
29
Reaction score
11
Points
3
Als het echt methyleen is en geen typefout, dan zul je er nooit een product uit krijgen; je moet methylamine aan de oplossing toevoegen en pas als de reactie klaar is, wordt meph opgelost in benzeen, 2B4M is polair dus oplosbaar in water, dat is waar de reactie plaatsvindt.
 
View previous replies…

WalterFan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 4, 2024
Messages
13
Reaction score
7
Points
3
Sorry, het is een typefout, wat ik heb is cas 593-51-1; na het lezen van uw mening, kan ik in principe alleen water gebruiken om cas 1451-82-7 op te lossen, dan NaOH toevoegen in water, het eerst met elkaar mengen, dan langzaam MA.HCI toevoegen in de RM en roeren, het hele proces moet onder 30 Celsius zijn en verzegeld. Uiteindelijk heb ik benzeen toegevoegd voor extractie en de benzeenlaag aangezuurd. Zou het hetzelfde zijn, of heb je enig advies van dit idee? Omdat ik de vorige keer maar een paar gram product uit de benzeenlaag had, geloof ik sterk dat het grootste deel van de niet-gereageerde Cas 1451 nog in de waterlaag zat.
 
  • Like
Reactions: $!$

WalterFan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 4, 2024
Messages
13
Reaction score
7
Points
3
Omdat ik dit keer geen laboratoriumapparatuur heb, heb ik alleen een plastic doos, emmer, beker en een koelkast, dus het proces om MA.solution 40% van MA.HCI te maken is erg moeilijk voor mij om te volbrengen, ik hoop dat ik professioneel advies kan krijgen.
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
40
Reaction score
29
Points
18
Ik heb een aantal vragen waarvan ik hoop dat iemand ze voor me kan beantwoorden.

1. Oplosmiddel
Benzeen is moeilijk te verkrijgen in de EU en na het bespreken van deze synthese heb ik besloten om in plaats daarvan DCM te gebruiken. Het originele recept gebruikt 200 ml benzeen, maar het lijkt erop dat wanneer DCM wordt gebruikt, 500 ml een populaire hoeveelheid is voor dezelfde hoeveelheid 2b4mp. Welke invloed heeft de andere hoeveelheid oplosmiddel op het proces? Heeft het gebruik van meer oplosmiddel nog andere voordelen, naast een betere thermische stabiliteit tijdens de aminering (meer oplosmiddel = meer RM-volume = het wordt minder warm in vergelijking met een kleiner volume RM)? En kan de 500 ml DCM worden teruggebracht tot bijvoorbeeld de helft, d.w.z. 250 ml? (Ik ben me bewust van het lage kookpunt van DCM en de noodzaak om het RM onder 40 °C te houden).

2. Methylamine (MA)
MA-hydrochloride (MA.HCl) lijkt een populair alternatief te zijn voor waterige MA (gemakkelijker transport, opslag, stabiliteit). Kun je gewoon een base in de RM doen samen met 2b4mp en oplosmiddel, en dan MA.HCl direct in de RM doen? Mij is geadviseerd om triethylamine als base te gebruiken, zou NaOH net zo goed werken?

3. Aanzuren
Dit recept geeft de opdracht om een mengsel van HCl in aceton te maken en dit mengsel in kleine porties toe te voegen aan het RM. In andere tutorials wordt eerst aceton toegevoegd en dan druppelsgewijs HCl. Welke manier is beter en waarom?

4. Filtratie
Aangezien dit het eenvoudigste recept is, is vacuümfiltratie met behulp van een Schott/Buchner trechter niet mogelijk. Kan ik in plaats daarvan koffiefilters en zwaartekrachtfiltratie gebruiken?

5. Aceton
Mijn aceton is >99,6% zuiver, het watergehalte wordt niet aangegeven door de producent. Wordt mijn aceton als droog beschouwd voor deze toepassing?

6. Persoonlijke beschermingsmiddelen
Is een gasmasker vereist, of kan men dit afdekken met goede ventilatie of door in de open lucht te werken?

7. Beheer van afval
Ik zie drie soorten afval:
  1. de waterige fractie die wordt weggegooid tijdens het spoelen van de vrije base in stap 2. Dit zou gewoon water moeten zijn met wat broom erin, is het veilig om weg te gooien in een woonwijk?
  2. de oplosmiddelen (DCM en aceton) afgescheiden tijdens filtratie in stap 4 en aceton gebruikt voor het wassen. Hoe gooi je dit veilig en verantwoord weg en voorkom je een vluchtige screening door het waterbehandelingsbedrijf?
  3. gebruikt indicatorpapier, gebruikt filterpapier en soortgelijk afvalmateriaal. Ik neem aan dat dit kan worden verpakt, verzegeld en weggegooid bij het huishoudelijk afval, heb ik gelijk?
Hartelijk dank voor al uw advies. Dit wordt mijn eerste synthese, dus ik probeer over alles van tevoren na te denken en misschien denk ik over sommige dingen te veel na. Vertel me alsjeblieft of dat ook het geval is.
 
  • Like
Reactions: $!$
Top