De eenvoudigste recepten

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Bupropion
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
73
Reaction score
59
Points
18
Waarom bupropion?
 

carter23

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 17, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Het is een cathinon, en het is vrij gemakkelijk te krijgen, is er hoe dan ook te veranderen zijn structuur voor iets nuttigs.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
De referenties waren gewoon onderzoekers die zeiden dat andere onderzoekers suggereerden dat het actief zou kunnen zijn. Er zijn geen imperische gegevens of persoonlijke ervaringen. Geen mri-scan van de hersenen of chemische of activiteitsanalyse.
Metabolische routes en producten verborgen achter een betaalmuur betekent dat ik de samenvatting kan lezen, maar Wiley online of research gate ect. Ze willen dat ik $30 of zoiets betaal om het hele document te zien. Ik geloof dat een artikel 13 first pass metabolische processen noemde, dus ja, ik ben me ervan bewust dat er meer dan 1 is.
MAO-a maakt nn dmt inactief. MAO-b maakt fenylethylamine inactief. Dit zijn stofwisselingsprocessen. Suggereren dat het metabolisme van de eerste gang irrelevant is, is ....insane. Zeker, je zou het kunnen spuiten of roken om sommige processen te omzeilen, maar ik zou niet zeggen dat dat het "irrelevant" maakt.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Het is absoluut irrelevant of het actief is of niet als het omzeild kan worden. Ben je high of zo? Volgens je eigen rare criteria van wat wel of niet actief is zeg je dat DMT inactief is en dat is absoluut krankzinnig om te zeggen.
 

Attachments

  • dLDErXAgNH.JPG
    dLDErXAgNH.JPG
    529.5 KB · Views: 1,357

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Voor de meesten die het geprobeerd hebben is het zeker anders dan paddenstoelen eten als je 4-aco snuift in tegenstelling tot het opeten ervan. Natuurlijk hoef je niet 10x zoveel te nemen omdat je nog steeds de psilocine metaboliet binnenkrijgt, samen met eventuele andere metabolieten. DMT is niet oraal actief vanwege de first pass, daarom zei ik ook dat de first pass irrelevant is voor de vraag of iets actief is of niet. Hoe dan ook, zelfs als alles gelijk zou zijn tussen psilocine en 4-aco-dmt wat betreft effect, zou 4-aco-dmt nog steeds superieur zijn omdat het veel stabieler is.

Er zijn een paar anekdotes over hoe het snuiven van 4-aco-dmt anders is in deze reddit thread:

https://www.reddit.com/r/4acodmt/comments/ma6lyc
 

the right stuff

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 20, 2023
Messages
6
Reaction score
5
Points
3
Ik geef je een gelijke kans dat als je sporen van een psilocybe soort op koeienuitwerpselen legt die geladen zijn met 5-MeO-DMT, je paddenstoelen krijgt die 4,5-HO-MeO-DMT bevatten. Op deze manier voorkom je een synthese in 10 stappen door een psychoactieve paddenstoel te kweken die geen illegale drug bevat."
-shulgin
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Ik moet dit uitschrijven, maar ik ga zeggen: nee, dat krijg je niet als product.
 

erstwhile

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 8, 2023
Messages
25
Reaction score
11
Points
3
San Pedro vinden is vrij eenvoudig. Gedroogde San Pedro "huiden" is iets moeilijker, maar wel te doen. Extraheer dat met "Cieolo" tek, zorg voor een Peyote vectorafbeelding, laat daar een stempel van maken en pers Mescaline pillen.

GHB maken is ook vrij eenvoudig. Vooral als je GBL-gel of BDO-verwijderaar kunt krijgen.
 

thevines2

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 9, 2023
Messages
20
Reaction score
8
Points
3
Zou graag bk-mdea aka ethylone.
4-mec ook. 4-fa. O-dsmt. Een paar dingen die ik graag zou zien
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Welke syntheses van welke stoffen zou u in deze sectie willen zien?
Welke synthese-instructies moeten we voor u proberen te vereenvoudigen? Schrijf in deze thread.

MDMA MDMA MDMA
Uitgaande van zowel Sassafrasolie als Catechol
 

everylittlehelps

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 3, 2024
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
De makkelijkste manier om MDMA te maken van PMK POWDER???
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
PMK poeder => MDP2P => MDMA via NaBH4 reductieve aminering.
 

everylittlehelps

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 3, 2024
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Kan iemand een eenvoudige labopstelling posten met een reactor van 20 liter als vergelijking voor de rest van de benodigde apparatuur?
 

Yavuz1453

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 15, 2022
Messages
11
Reaction score
18
Points
3
ik probeer methamfetamine te maken maar het lukt niet, help, bedankt
 
  • Like
Reactions: $!$
Top