Interessant.
Hoewel delen lijkt op iets goed verbranden, werkt het echt twee kanten op.
Je kunt het brute pen testen door het te delen om te zien of iemand het kan breken.
Tot nu toe gebruik ik deze methode graag.
Ik koop eigenlijk crypto, zoals XMR, met contant geld, geregistreerd op iets als AgoraDesk, LocalXMR.
Dan voeg ik die XMR toe aan mijn niet-bewaard portefeuille die functies heeft om te registreren om te handelen.
bijv.
CakeWallet.
Van daaruit verstuur ik in stappen.
Als het nodig is om later uit te betalen.
Ik stuur XMR terug naar mijn Cake wallet, zet de XMR over naar BTC op Cake, zodat te zien is dat ik het legaal via Cake heb verkregen, met wat XMR die ik legaal had gekocht op Local of Agora.
Dit werkt voor verkopers, bijv. je moet ze BTC ruilen voor XMR, gebruik een DeX zoals InfinityExchanger, dat is de goedkoopste laagste kosten, enz. Stuur die XMR naar Cake en ruil ze voor BTC.
Als u XMR hebt gekocht op Local of Agora om naar Cake te sturen en soms terug te sturen om te ruilen voor BTC, ziet dit er legitiem uit en wordt er zelfs door het Cake-team niet aan getwijfeld.
Theoretisch kun je dit blijven doen totdat de ToS of regelgeving weer verandert.
Ik heb zelfs ontdekt dat je via Cake cadeaubonnen kunt kopen, soms Visa of Mastercard.
Nu lijkt het erop dat je gewoon deelneemt aan de cryptosfeer door cadeaubonnen te kopen met XMR die je legaal hebt gekocht via Local of Agora. Begrijp je wat ik bedoel?
Slechts een van de vele manieren natuurlijk.
Geduld hebben en XMR noteren op Local of Agora is een koppeling, omdat jij uiteindelijk degene bent die de kosten maakt, etc.