Welke uitwisselingen gebruikt u?

eps0n

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 27, 2022
Messages
11
Reaction score
9
Points
3
Je kunt monero/bitcoin kopen via cash per post op agoradesk. Uien en pgp beschikbaar op darknetlive.com
 

commando

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
En je chatgegevens 180 dagen bewaren? Nee, dank je.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Ik kan de ui niet vinden op darknetlive.

Hoe zijn de tarieven daar voor cash naar crypto?
 

eps0n

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 27, 2022
Messages
11
Reaction score
9
Points
3


de koersen voor btc zijn niet goed, maar ik raad toch aan om volledig over te schakelen naar monero

voor monero:

144,65 EUR / XMR
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Verdorie, dat is inderdaad een geweldige prijs!
Bedankt voor het sturen van de link, ik zal het bekijken.
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
42
Points
18
Western Union zou de mogelijkheid hebben geboden om crypto te kopen en verkopen of te versturen of zoiets? Ik ben het nu aan het controleren. Lijkt me de beste optie om coins schoon te maken in fiat en visa versa.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Feedback en beoordeling van het hele proces op het forum zou zeer op prijs worden gesteld.
 

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
Ik gebruik uphold om een nano te kopen zodra er geld vrijkomt, en dat deel vind ik absoluut niet leuk.
Het is vrij duidelijk dat overheden hun normale duistere operaties uitvoeren om alles gereguleerd te krijgen! Jammer dat mensen zich niet realiseren dat veel van deze beurzen zijn opgezet om te falen.
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
42
Points
18

Ik ga de komende 30 dagen een poging wagen om te zien hoe het werkt en of het de moeite waard is.
Als de kosten goed zijn, kan het een nieuwere manier zijn om geld wit te wassen, door het naar jezelf te sturen op een andere WU-locatie, waarbij je alleen een code nodig hebt om het geld op te halen, geen ID.
Misschien zal ik binnenkort een grondige update geven.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
En? Heb je het geprobeerd?
 

silver777

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 20, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
beste portemonnee is wasabi en voor uitwisselingen het vereist een groot brein moeten we crypto bewegen veel, mengen is slechts 20% rest is gewoon hersenen
 

thch

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Hallo we gebruiken NOW Payments (nowpayments.io) omdat er geen KYC is en ze accepteren $XMR en al het andere.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Er is veel KYC als je wilt uitbetalen aan FIAT, hoe doe je dat?
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
Welke beurzen hebben de laagste opnamekosten?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Waarschijnlijk Binance, maar misschien vind je een P2P-verkoper die je BTC zonder kosten in contanten voor je uitbetaalt.
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
Hey @sadow wat beschouw jij als een hoge vergoeding?

Ik heb het bijna opgegeven om FIAT te storten en op te nemen zonder een foto van mijn bevallende moeder te sturen of een enorm percentage aan kosten te betalen... zo belachelijk is het. Maar jullie schofterige, ontrouwe en niet meewerkende burgers zouden dankbaar moeten zijn, want zo kunnen we jullie beschermen, niet opsporen 🤗

Ik weet niet wat je doel is, maar in mijn geval wil ik alleen transacties verbergen, niet witwassen. Kijk voor het witwassen eens naar de methode van @KokosDreams / @BevItUp hier http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...s/how-to-launder-your-money-in-2-clicks.7823/

Na meerdere methodes te hebben bekeken, heb ik me nu op deze methode gebaseerd:

Ik gebruik Cash App als mijn op- en afrit. Ik heb volledige KYC gedaan, maar het is de enige plek waar ik dat heb gedaan. @Gordon Ramsay, of iemand anders, kan je hier misschien mee helpen.
  • Gebruik ELKE creditcard of bankpas om geld op te storten. Ze bieden ook bankoverschrijvingen en (echt coole) stortingen in contanten bij winkeliers.
  • Ik gebruik de storting om Bitcoin te kopen op het Lightning-netwerk (kosten ~$1,50)
  • Versturen naar Guarda defi-portemonnee (vergoeding is een paar cent op Lightning-netwerk)
  • Ruilen voor Monero. (Vergoeding varieert en ik begrijp niet hoe ze het berekenen, maar de laatste keer betaalde ik $2,64)
    • Guarda beheert automatisch de P2P uitwisseling op de achtergrond, maar het duurt soms lang
  • Verzenden naar aparte Monero portemonnee (vergoeding is een paar cent, mijn laatste vergoeding was minder dan een cent)
  • Nu kan ik doen wat ik wil
In principe kan ik voor minder dan $5,00 gemakkelijk Monero kopen met een bankpas. Theoretisch is de enige informatie die beschikbaar is dat ik BTC kocht op Cash App, het naar een ander adres stuurde en vervolgens naar een ander adres. Dat is waar het spoor stopt.

Ik was ook in staat om mijn eigen verdomde Cash App betaalkaart van metaal te ontwerpen.

In plaats van mijn geld gewoon contant te laten, haal ik hier en daar wat geld op door BTC te verhandelen met mijn stortingen via Cash App.

Als iemand een betere manier heeft, laat het me weten.
 

SasquatchMonero

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2023
Messages
28
Reaction score
10
Points
3
Lokale monero gebruiken. Mijn lokale monero dealer ondersteunen. De parallelle economie laten groeien.
 
Top