Je bood "constante aanvoer" aan als optie, maar (en misschien ben ik gewoon kieskeurig over het gebruikte woordgebruik) de meer geschikte formulering zou "consistente aanvoer" moeten zijn, omdat het een uniforme beschikbaarheid en kwaliteit suggereert.
Wat betreft "andere" vind ik dat, zolang het binnen de wettelijke grenzen blijft, zoveel mogelijk toezicht op zowel leveranciers als klanten prioriteit moet krijgen. Dit werd ook door een aantal andere respondenten genoemd. Verwijzingen/iemand die garant staat is goed, maar een videokwalificatie (bijv. gebruikersnaam & de datum opgeschreven samen met een zin gevraagd door een beheerder weergegeven in een videoclip van de aanvrager die zijn/haar drug(s) naar keuze gebruikt. Aan de verkoperskant, een nultolerantiebeleid voor valse/nauwkeurige productbeschrijvingen. Verder, hoewel dit waarschijnlijk sterk afhangt van de specifieke verkoper, een manier om bepaalde items in bulkhoeveelheden te bestellen, in plaats van vermenigvuldigers van kleine hoeveelheden.
Een ander "ander" voor mij is de opname van extra doorgelichte verkopers in de VS, idealiter met de mogelijkheid voor regionale vertegenwoordiging. Daarnaast zou ik graag de huidige laboratoriumtestresultaten (GCMS) zien voor de producten die door elke verkoper worden aangeboden.
Als laatste, en dit is waarschijnlijk al ergens gepost maar ik moet het nog vinden, een lijst met vereisten waaraan een gebruiker moet voldoen om in aanmerking te komen voor toestemming om verkoper te worden.
Het laatste wat ik wil zeggen is een mening en dat is dit: Ik heb enorm veel respect voor deze site en de principes waarop hij is gebaseerd. Zouden er wat simpele dingen kunnen worden aangepast om de klantervaring te verbeteren? Natuurlijk. Alleen al het feit dat een derde partij de betaling van de transactie in escrow bewaart tot ontvangst van en tevredenheid over de geleverde materialen is uitstekend. Ga zo door! Blijf streven naar verbetering en geef de klanten de mogelijkheid om positieve veranderingen teweeg te brengen. Wat jullie doen is indrukwekkend en ik ben benieuwd naar de toekomst!