Welke kenmerken moet een marktplaats van wereldklasse hebben?

What is the most important features for you to choose a suitable trading platform?

  • Constant availability

    Votes: 265 71.0%
  • Minimal captchas to log in and easy registration

    Votes: 94 25.2%
  • Dead drops

    Votes: 135 36.2%
  • Corporate messenger

    Votes: 73 19.6%
  • Payment in monero

    Votes: 144 38.6%
  • No JS (Java Script)

    Votes: 84 22.5%
  • Number of sellers

    Votes: 159 42.6%
  • Other (I'll write in comments)

    Votes: 26 7.0%
  • Administration support service

    Votes: 171 45.8%

  • Total voters
    373

boblishus

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 9, 2024
Messages
3
Reaction score
8
Points
3
Ook automatische PGP-codering voor berichten over bestellingen
 
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Wat is het nut hiervan? Wetshandhavers zullen nog steeds alles lezen wat ze nodig hebben als ze de servers vinden. Het probleem met het versleutelen van gegevens online is dat versleutelde gegevens al versleuteld naar de server worden verzonden. Als je onversleutelde gegevens naar de server stuurt en deze versleutelt op de server, betekent dit dat iedereen met fysieke toegang tot de server de onversleutelde pakketten kan onderscheppen.
 
View previous replies…

Waverunner

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 25, 2024
Messages
26
Reaction score
24
Points
3
Ik denk dat een van de dingen die er niet in staan het constant testen van producten is. Mensen die iets kopen, willen weten wat ze precies krijgen.
 
View previous replies…

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Ik denk dat dit geweldig zou zijn. Misschien een badge of iets dergelijks geven aan verkopers die akkoord gaan met testen? Ik heb gemerkt dat veel geperste pillen als echt worden verkocht. De meeste adderall zal online meth zijn. Het is dichtbij genoeg, maar noem het wat het is.
 

DMTrott

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 8, 2023
Messages
17
Reaction score
31
Points
13
Informatie over schadebeperking.

Een paar maanden geleden schreef ik onderstaand artikel. Als je een marktbeheerder bent, of als je eigenaar bent van een uiengids, lees het dan. Het kan zo simpel zijn als het toevoegen van een link naar de PDF, maar het maakt echt een verschil. Het redt levens. Als je nog niet meedoet, help dan mee. [Opmerking: BB doet al mee].

DRUGS, HET DARKNET & DE MEDIA [MIJN VERHAAL]
De darknet drugsmarkten geven nu meer informatie aan gebruikers over schadebeperking dan zowel de overheid als de gevestigde media. Hoe is deze situatie ontstaan en waarom blijft ze onopgemerkt?

--

Individuen voorzien van veiligheidsinformatie over de drug van hun keuze vermindert het risico op tragedie en overlijden. Dit is een vanzelfsprekende waarheid. Anders gezegd, via een populaire mantra: onwetendheid doodt educatie redt levens.

main-qimg-f667b4f6475fb6105b8aa7577776d0b7

Deze grimmige en enigszins voor de hand liggende premisse was de drijvende kracht achter een project dat bijna 15 jaar geleden meer hoopvol dan verwacht begon. In de zomer van 2009 zette ik de eerste stappen in het schrijven van wat uiteindelijk The Drug Users Bible werd, een bestseller van 638 pagina's over schadebeperking.

Dit zou altijd een serieuze en langdurige onderneming worden. Ik nam me voor om niet alleen alle gangbare drugs te documenteren, zowel chemische als botanische, maar ze ook zelf te ervaren. Ik vond dat dit een essentiële voorwaarde was om geloofwaardig te zijn onder druggebruikers. Zoals iemand me destijds botweg zei: als ik dit niet zou doen, zou ik zijn als een non die seksuele voorlichting geeft.

Wat ik in het begin niet wist, was dat ik uiteindelijk 182 verschillende drugs zelf zou gaan gebruiken, op een reis die geweldige hoogtepunten zou kennen, maar ook veel te veel afschuwelijke en traumatische dieptepunten. Ondanks dat laatste ben ik er uiteindelijk toch gekomen en ik was meer dan blij met het eindresultaat. Het helpt zonder twijfel duizenden om risico's te beperken en beter geïnformeerde beslissingen te nemen over drugsgebruik.

main-qimg-92a94b4341e66bbdb6888053c61747b9

Er was echter altijd een element van ontevredenheid in het achterhoofd in de vorm van een vraag: hoe zit het met de mensen die geen boeken kochten of ze niet konden betalen? Tegen de zomer van 2023 sloeg mijn verbeelding op hol toen ik dit verontrustende en verbijsterende probleem probeerde op te lossen.

STEL JE VOOR DAT JE DE MEEST BEHOEFTIGEN ZOU BEREIKEN

Stel je voor dat essentiële informatie over schadebeperking gratis wordt verstrekt bij de aankoop van drugs, wereldwijd. Stel je eens voor wat voor impact dit zou kunnen hebben op de veiligheid van gebruikers.

Is deze visie echt zo vergezocht? Bij een bezoek aan een arts of apotheek is het verstrekken van veiligheidsinformatie routine en dit gaat meestal veel verder dan dosis, frequentie en duur.

Waarom kan hetzelfde niet gelden voor recreatieve drugs? Is er een manier om schadebeperking te integreren in de toeleveringsketen ondanks de niet aflatende wreedheid van de drugsoorlog?

Het antwoord op het laatste bleek ja te zijn, in ieder geval gedeeltelijk.

HET DARKNET EN ZIJN MARKTEN

Het darknet, en in het bijzonder de darknetmarkten, spelen een steeds belangrijkere rol in de distributie van drugs. Zowel consumenten als verkopers bevoorraden zich via dit verborgen en anonieme alternatief voor het zichtbare internet waarmee de meeste mensen bekend zijn.

In dit verband kwam mijn lichtflits met betrekking tot de bovenstaande kwesties in de vorm van een wat-als.

Wat als ik een gratis PDF-versie van De Bijbel voor Druggebruikers zou maken? Wat als ik daadwerkelijk kon communiceren met de eigenaren van de markten? Wat als zij deze PDF gratis ter beschikking zouden stellen aan hun klanten? Was dit mogelijk? Zouden ze wel luisteren?

Ik realiseerde me meteen dat, hoewel de vooruitzichten klein leken, ik ervoor moest gaan: zelfs met beperkt succes zou iemand ergens iets uit de PDF kunnen halen dat hun leven zou redden. Maar waar zou ik beginnen?

HET DARKNET HARM REDUCTION PROJECT IS GEBOREN

Gelukkig heeft het darknet, net als het internet, een sociale mediastratum. Dit wordt gedomineerd door een Reddit-achtig platform dat Dread heet. Dit was het voor de hand liggende startpunt.

Ik nam contact op met de medewerkers, legde mijn visie uit en vroeg simpelweg om hulp. Met het antwoord, een enthousiast ja, wist ik dat dit een kans had. Het project ging van start. Dread werd de eerste darknet entiteit om de PDF te hosten en ze lanceerden het met kracht, zodanig dat zelfs sommige markten zich ervan bewust zouden worden. Het was nu duidelijk dat ik het moment moest aangrijpen.

Ik begon dus alle belangrijke markten te identificeren. Ik bereidde mijn script voor en begon aan het langdurige proces van het opzetten van een communicatiemiddel. Eén voor één benaderde ik hen, legde de missie uit en vroeg hen om de PDF te hosten of er een link naar te geven, zodat klanten (medicijnconsumenten) de mogelijkheid hadden om hun eigen exemplaar te verkrijgen.

main-qimg-e3ea7c917ffbc227c6f8102f91d962ec


Dit vergde geduld en volharding, en maanden van inspanning, maar uiteindelijk kreeg ik het voor elkaar. Bijna elke markt van enige betekenis is nu aan boord en voegt zo aan hun aangeboren regulerende functionaliteit toe (zoals het aanbieden van een eBay-achtig verkopersbeoordelingssysteem, dat helpt om consumenten te beschermen tegen vervalst aanbod). Een andere onverwachte wending is dat een groeiend aantal individuele verkopers de PDF ook aanbiedt op het verkooppunt.

DE (NIET GERAPPORTEERDE) CONCRETE REALITEIT

Hoe meer drugsgebruikers worden blootgesteld aan informatie over schadebeperking, hoe effectiever dit project wordt. Het project heeft dus alle verwachtingen overtroffen en blijft dat doen. Het maakt nu een verschil in de echte wereld.

De media (met de eervolle uitzondering van de BBC World Service) stelt echter altijd teleur. Mijn Reddit quote, hieronder, kwam misschien voort uit frustratie, maar is desalniettemin een redelijke samenvatting van de situatie:

Gelukkig verandert deze intrekking niets aan de concrete realiteit ter plaatse.

DE CAVALERIE ZAL NIET VERSCHIJNEN

Helemaal aan het begin heb ik de context van het boek en het project afgebakend met het volgende commentaar:

Hoewel de veiligheidsgegevens die ik gedurende vele jaren heb verzameld en onderzocht nu letterlijk binnen handbereik zijn van ontelbare duizenden, blijft dit het geval. Verder zal er geen cavalerie, in de vorm van een welwillende overheid of filantropische instantie, verschijnen die plotseling deze vorm van educatie zal verschaffen.

Dit is echter een project waarbij iedereen kan helpen. Dus als je iemand kent die risico loopt, of die het gewoon op prijs stelt om meer informatie te krijgen over drugsveiligheid, stuur het dan gerust door. De download is beschikbaar via alle grote cloudnetwerken, zoals vermeld op deze pagina: https://www.drugusersbible.com/2018/01/pdf.html.

Ondanks de onverschilligheid van de maatschappij in het algemeen en de vele obstakels ter plaatse, kunnen we als gemeenschap de onwetendheid verminderen: we kunnen voorlichting geven. Collectief kunnen we meer levens redden. Hoewel dit geen allesomvattende oplossing is voor de ellende en dood die inherent veroorzaakt worden door de oorlog tegen drugs, is het tenminste iets. Laten we het doen.

Dominic Milton Trott,
 

ron_obvious

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 25, 2024
Messages
3
Reaction score
15
Points
3
Als voorstander van correcte spelling en grammatica kon ik het gewoon niet helpen om (op een bepaalde manier) te zwijmelen bij je schrijven. Bedankt voor het overbrengen van een ongelooflijk belangrijke boodschap en voor het doen van dit op een manier die de taal waarin het is geschreven goed dient.
 

PharmacopeiaLabs

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇷
Joined
May 27, 2023
Messages
15
Reaction score
7
Points
3
Bewaart BBgate de gegevens van de transacties van de ingebouwde BB-portemonnee? (txid en dergelijke)
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Ja. Alles wat we opslaan kun je zien in de transactiegeschiedenis van je account.
 
Top