Bedankt voor je informatie! Ja, het kan zijn dat ik niet meer precies weet welk nummer er op de zakjes met dergelijke RC's stond.
Een klein nummer kan al een groot verschil maken!
dan had ik waarschijnlijk de 2c-t-2. Ik denk dat ik zelfs een grotere dosis heb genomen omdat ik al meer dan 1 uur geen effect voelde dus heb ik ook een tweede genomen...Als we jong zijn doen we allemaal domme dingen
Ik vind je Nickame echt leuk hehe. SANDOZ is het beste merk dat zulke geweldige commerciële advertenties maakt en al hun farmaceutische producten die worden misbruikt (zoals Oxy, fent patches) - "magisch" zijn ze het meest geschikt voor dergelijk gebruik.
Oxy sandoz: het pelt als een condoom, de laag is niet vastgelijmd op de pillen
Dan is het genoeg om zachtjes te drukken zodat de pillen fijn poeder worden en alle ER wordt verwijderd.
De hulpstoffen zijn zeer neutraal, waardoor het minder onaangename oxy is om te snuiven, en magisch met een PH die praktisch al goed is voor IV.
De patches waren top: voordat ze gedwongen werden door de wet om de "anti-misbruik" dermapatch te gebruiken in plaats van de zak met gel, voegde Sandoz aan zo'n gel, meestal gewoon uitgeknepen en gerookt... een zoetstof toe!!! voor de beste smaak rookervaring
enige reden waarom ze anders een zoetstof aan een derma patch zouden toevoegen?
pas goed op jezelf