Hydrobromic Acid?

Rutherford

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Witam wszystkich! Jestem tu nowy. Jestem początkującym hobbystą, który chce wejść w świat chemii.
Chciałbym wiedzieć, czy ktoś z was zna jakiś sposób na syntezę substancji prekursorowych a-pvp (na przykład: 48% kwas hydrobromowy, pirolidyna i walerofenon). ponieważ w moim kraju jest to dość trudne do zdobycia, inną rzeczą jest kupowanie online za granicą, ale ponieważ są to substancje kontrolowane, znacznie trudniej jest je zdobyć.
każda opinia lub pomoc będzie mile widziana!
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
opinia :- @Rutherford, ponieważ jesteś nowy w świecie chemii, radzę zacząć od podstaw, kupując podręcznik laboratoryjny, podstawowy sprzęt i nieskończone wykłady na youtube, przynajmniej wyjaśnij swoje podstawy, w przeciwnym razie będziesz martwy przed ukończeniem pierwszej syntezy.

pomoc :- po prostu nie możesz zrobić wszystkiego na swoim podwórku, jeśli robisz coś nielegalnego, musisz kupić coś nielegalnego.

tylko się nie zabij.
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
dobrze powiedziane
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
chce, aby😐 produkował 48% kwas bromowodorowy, pirolidynę i walerofenon na swoim podwórku.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
2HBr + H2O2 = Br2 + 2H2O, jego praca jest dobra, ale ważna jest dobra równowaga kwasowa, jeśli reakcja jest niska lub wysoka, zatrzymuje się
 

hustla

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 20, 2022
Messages
8
Reaction score
5
Points
3