L-PAC (Phenyloacetocarbinol)

Enki777

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
12
Reaction score
1
Points
3
Witam wszystkich, jestem tu nowy. Czy ktoś z doświadczonych mógłby podzielić się ze mną i innymi zainteresowanymi jakąś dobrą i skuteczną metodą produkcji prekursora efedryny w domu? Mam benzaldehyd, drożdże, melasę i wiadro do fermentacji alkoholowej. Od jakiegoś czasu zbieram informacje, przetłumaczyłem patent (US6271008) na swój język, a także kilka innych opracowań, ciekawi mnie ten proces, niestety nie znam się na tym zaawansowanym kodzie chemicznym, lubię gdy wiedza jest podana jasno, a większość tych opracowań jest napisana językiem naukowców, ciężko dokopać się do konkretnych, spójnych informacji, a nie chciałbym niczego spieprzyć robiąc coś niedokładnie, dlatego proszę osoby doświadczone w tej metodzie o poprowadzenie mnie jak wyrozumiały rodzic za rękę krok po kroku. Myślę, że można to uprościć do instrukcji w podobnym stylu (preferowany przykładowy szablon):

Aby otrzymać 100g fenyloacetokarbinolu (metodą biotransformacji) należy:
1) Do wiadra dodać x mililitrów/gramów melasy, następnie dodać (x) gramów drożdży
2) Po 24 godzinach dodać (x) mililitrów/gramów benzaldehydu
itd.


Czy możecie mi pomóc w dokładnym uzupełnieniu tej instrukcji, tak aby w przyszłości służyła mi i innym zainteresowanym produkcją l-PAC? A może przeoczyłem jakiś wątek, który mógłby mnie łatwo naprowadzić na rozwiązanie? Pomóżcie mi uprościć tę enigmę. Pozdrawiam!
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Witam, ta biosynteza jest dość skomplikowana. Składa się z wielu etapów, o których wspomniałeś powyżej. Jeśli nie jesteś biologiem lub chemikiem, warto zacząć od innych sposobów syntezy.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63