Správa o syntéze amfetamínu (ale neúspešne, hľadanie riešení)

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Dobrý deň,
tu je moja správa o syntéze amfetamínu, ktorá, žiaľ, nedopadla veľmi dobre kvôli výťažku na konci.
Najskôr o mne, nedávno som narazil na toto fórum a mal som už malé skúsenosti so syntézou amfetamínu.
Tu som však našiel niekoho, koho som sa mohol pýtať na všeličo a kto mi zároveň dodal odvahu uverejniť tu svoju správu. Veľmi mi pomohol pán G. Patton, ktorý má vždy otvorené ucho a odpovie na každú otázku, nech je akokoľvek hlúpa.

Neopísal som presne každý krok, pretože na to sú návody na fóre oveľa lepšie, urobil som veľa fotografií a väčšinou som len zvýraznil rozdiely oproti návodu.

V krátkosti uvediem svoje kolky na syntézu a potom začneme priamo. Pre extrakciu A/B a následné premytie acetónom tu neuvádzam žiadne podrobnosti, buď v správe nižšie, alebo preberám z návodu tu na fóre.

Stávky:
IPA: 2x 250 ml
Kyselina octová: 2x 125 ml
Voda: 2x 50ml
P2NP: 50g (5g+45g)
Alu: 60g
NaOH/voda: 250g/250ml
Dusičnan ortuťnatý(II): 0.5g

Uskutočnil som 3 syntézy, táto s ďalšími fotografiami bola posledná.

Amalgamácia sa začala asi 2 litrami vody, hliníkovej a ortuťovej soli.
Trvalo vyše 40 minút, kým bola reakcia hotová, dosť prudká reakcia, nikdy som nečakal tak dlho.
Fotografoval som takmer každých 5 minút po vložení ortuťovej soli a medzitým som ju stále pretriasal. Veľmi dobre vidíte rôzne fázy vrátane vrcholu reakcie a následného rozpadu. Od 25. minúty teplota pomaly stúpala a od 35. minúty dosiahla maximálnu teplotu 70 °C.
8ltmLqVaRi
GiA3J9dHMw
DGCAI8O9S0
PedTkIQbHM
K2HWMBEe7N
5yYQrECTj4
6u8EvjqhOm
FpxMorlnuy
XV1gchGnaK
Po vypustení vody som hliník neoplachoval.