En bekant till mig köper genom
Hurtownia odczynników chemicznych, dystrybutor chemii organicznej Bielsko-Biała
organisk kemipoland.pl
(via pm, inte via beställning)
Många ämnen, du måste ha hela sidan översatt.
Köp billig DL-mandelsyra här
Det fungerar, det är OK
Prodej chemických látek, laboratoř, chemikálie, chemie, korozní inženýrství, výrobce speciální chemie, kovovové povlaky
www.funchem.cz
Det måste kontrolleras
Kinesisk leverantör BMK och mycket mer
SHANXI LIANXU NYTT MATERIAL .CO
Kelly whatsapp +86 185 3663 6121
1 kg BMK $ 90
1L dietylfenylmalonat $ 145
Jag ville köpa från dem tidigare, jag tittade överallt jag kunde, det fanns ingen indikation på att de var bedragare, de såg legitima ut... Jag ville beställa 1 kg tyg för 800 $ och Kelly, deras försäljningsassistent, rekommenderade mig att köpa det första provet på 25 g för cirka 45 $. Vilket återigen bevisar att de är legitima ... I slutändan ändrade jag mitt för- och efternamn under Western Union-betalningen och därför var de tvungna att returnera pengarna tillbaka till mig och då fanns det ingen tid kvar.
DET MÅSTE KONTROLLERAS
EFEDRIN SÄLJARE
Köp rent efedrinpulver av hög kvalitet online med Bitcoin - Köp lagliga droger online, köp forskningskemikalier, köp råa farmaceutiska pulver. Efedrinpulver till salu leverans över natten.
topchembuy.com
Det måste kontrolleras
Efedrin SÄLJARE
Köp EPH 30 mg tabletter i Storbritannien. 100% äkta (EPH-tabletter i Storbritannien) Efedrinhydroklorid 30 mg tabletter online i Storbritannien. Originalkvalitet, köp Efedrin HCL 30 mg tabletter online nu!
pureeph.co.uk