5 minuters syntes av metkatinon (från pseudoefedrin)

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
425
Förlåt, jag är inte säker på vilken del av det här inlägget du kritiserar. Är det den ursprungliga syntbeskrivningen eller delen om kristalliseringen?
Eftersom jag hittade källan till den senare delen: det är Erowid. Och i den görs efedronupparbetningen i IPA eller aceton. Du kan hitta den här:

Den del som klistras in i den här tråden gör det inte klart.

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Thanks man i wqs looking for this for a long time👌🙂

Do you have any advice for me ?

betaketolove

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
pseudo / efedrinacetat är mycket lösligt i vatten, och det kommer att reagera med kmno4 ... försöker inte bash dig men grejerna fungerar (riktigt trevligt sex på det), och så är det metkatinonacetat (det kommer inte att vara bas eftersom blandningen är mycket sur, från vinäger)
Jag kom inte hit för att ljuga, jag vill bara producera hcl utan att basera dessa saker

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,872
Deals
1
Tack för din feedback, jag har aldrig utfört denna procedur. Det är mina teoretiska slutsatser. Jag skulle uppskatta bilder på din produkt i den här tråden.

betaketolove

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Jag kan göra det, men som jag sa skulle jag mycket föredra hcl-saltet ... och inte slösa bort pengar på efedrin (ganska dyrt)
Men, Jag kommer att göra en liten reaktion och posta bilder ..

Också, killen sa 8-9 ph, det är ganska grundläggande ... ättika är vad, som 2 på ph-skalan? Jag tror ganska mycket att allt över 6-7 smälter i ett gooey helvete, särskilt på spishällen
Jag kommer att lägga upp de fula sakerna ... men som jag har läst på webben kommer varje organisk syra att göra ett instabilt salt, som kommer att bli skit efter torkning
Så jag kommer också att försöka hcl, men pengar, tid etc är på låg
Fortfarande kommer jag att prova oorganiska syror också
Tack

None

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
6
Kamrater, jag extraherade efedrin från pillret, hur man syntetiserar det med dessa material, natriumhypoklorit, permanganat och ättiksyra, jag har bara dessa