Exakt, enligt min 7-8-åriga erfarenhet var kungen 5F-SGT-151. Super svår syntes. 5F-ADB och 5F-MDMB-2201 var en liten nivå lägre men fortfarande superpotent. Och från de noider som slog marknaden det senaste året är 6cl-adb-a den starkaste och sedan 5cl-adb-a. Fortfarande är båda inte som kungen 5F-SGT-151 (5F-CUMYL-PEGACLONE). För en traditionell 10-årig noid-rökare är denna ADB-Butinaca som alla säljer nu mycket mycket mild och låg styrka, och de kommer inte tillbaka för det, som de skulle göra för 6cl-adb-a. Du måste fördubbla mängden applicering av butinaca på dina "medel" för att få hälften av effekterna av 6cl-adb-a. Vi försöker för närvarande hitta denna föregångare cas. 1971007-89-2 - IUPAC - Metyl (S) -2-(1H-indazol-3-karboxamido)-3,3-dimetylbutanoat för att prova det nuvarande receptet , antingen med 1-brom-5-penten (förmodligen resultera i 5cl-adb-a) eller med 1-brom-5-fluoropentan (förmodligen resultera i något starkare). Vi hittar alla ingredienser inhemskt (EU), men av någon anledning, medan även fluoropentan har ett normalt pris (dyrt som molekyl, men normalt, jag tror att det är en "fettvätska") är penten super dyrt. Vi blev just lurade igen på prekursorn som beskrivs ovan. Och medan vi beställde några av materialen inhemskt började vi leta efter prekursorn igen. Och förlåt om jag bryter mot reglerna om "sourcing", men jag är så frustrerad ...