- Reaction score
- 2
Har nÄgon fÄtt nÄgot nyligen? Han sa att det skulle ta en vecka och att jag skulle fÄ spÄrning. Sedan sa han "de gav inte spÄrning för ett paket som var sÄ litet". Och jag Àr östkusten USA btw. Detta Àr frÄn 7 oktober. Jag undrar varför han fortsatte att svara pÄ e-post ett litet tag.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 7
Gör Aaron fortfarande affÀrer nu och svarar folk just nu?
↑View previous repliesâŠ
- Reaction score
- 16
Den Àr borta.
Gjorde en bestÀllning ungefÀr samtidigt. Han hade till och med stenarna för att be mig att meddela mods hÀr att han inte var en skurk.
2 veckor utan kontakt, sedan nÀr jag lÀt honom veta att jag skulle lÀgga till mitt namn i listan över de brÀnda, fÄr jag ett svar att jag borde chilla ut. SÀger att han var pÄ semester!
Ett par dagar senare frÄgar han "Uh.... vad var din bestÀllning igen? Följt av ytterligare en vecka av tystnad.
Sedan sÀger han att den fÄngades upp. Ingen spÄrning men pÄ nÄgot sÀtt vet han att den stoppades. Erbjuder att skicka om eller 50% Äterbetalning. be honom att skicka igen och dess radiotystnad i ytterligare ett par dagar. jag frÄgar honom om spÄrning och han sÀger att "Jag Àr 6: e i raden för bestÀllningar som ska skickas, hoppas att vi inte fick dig att vÀnta för lÀnge" Smug, bottenmatande bloatfish-tjuv kunde förmodligen inte koka ett Àgg Ànnu ensam laga nÄgot av vÀrde. SÄ allt han kan göra Àr att bluffa. önskar honom tjuvarnas karma sÄ att han tillbringar resten av sitt liv med att tro att mÀnniskor Àr ute efter att rippa honom.
Gjorde en bestÀllning ungefÀr samtidigt. Han hade till och med stenarna för att be mig att meddela mods hÀr att han inte var en skurk.
2 veckor utan kontakt, sedan nÀr jag lÀt honom veta att jag skulle lÀgga till mitt namn i listan över de brÀnda, fÄr jag ett svar att jag borde chilla ut. SÀger att han var pÄ semester!
Ett par dagar senare frÄgar han "Uh.... vad var din bestÀllning igen? Följt av ytterligare en vecka av tystnad.
Sedan sÀger han att den fÄngades upp. Ingen spÄrning men pÄ nÄgot sÀtt vet han att den stoppades. Erbjuder att skicka om eller 50% Äterbetalning. be honom att skicka igen och dess radiotystnad i ytterligare ett par dagar. jag frÄgar honom om spÄrning och han sÀger att "Jag Àr 6: e i raden för bestÀllningar som ska skickas, hoppas att vi inte fick dig att vÀnta för lÀnge" Smug, bottenmatande bloatfish-tjuv kunde förmodligen inte koka ett Àgg Ànnu ensam laga nÄgot av vÀrde. SÄ allt han kan göra Àr att bluffa. önskar honom tjuvarnas karma sÄ att han tillbringar resten av sitt liv med att tro att mÀnniskor Àr ute efter att rippa honom.
- Reaction score
- 16
Var bara glad att han inte skickade dig bokstavlig DIRT som han gjorde till ett av de andra offren i den hÀr trÄden Aaronstevens satte definitivt ribban för alla scumbag-svindlare dÀr ute
- Reaction score
- 2
Varför i helvete valde jag honom framför Gordon? Jag slÄr vad om att hela vc.2 mejlet var en bluff. Jag fick det inte lika illa som nÄgra av er. Inte en massa skitsnack och inte en stor order. Hur som helst Àr Gordon den enda legitima? Jag Àr i USA. Tack för att du svarade
- Reaction score
- 16
SÄ vitt jag vet Àr alla som verifierats pÄ marknaden legitima, glöm bara inte den spÀrren.
Den enda jag vet Àr legit med sÀkerhet Àr Gordon.
Service och produkter i toppklass
Den enda jag vet Àr legit med sÀkerhet Àr Gordon.
Service och produkter i toppklass
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65