I
Håller med, naturlig variation är möjlig men jag har inte sett vitt eller gult tillräckligt för att bilda mig en solid uppfattning, och jag är inte främmande för det som Dragonrevolt säger. Jag förstår inte saker som säljare säger, kanske han (du) kan hjälpa andra som att räkna ut det. Jag har blivit erbjuden en "ny" gul adb-b, som sägs ge en starkare slutprodukt. Jag känner att jag har rätt att fråga vad som är den annorlunda nya slutprodukten, men det är påstått starkare, även om det är samma slutprodukt. Jag insisterar på någon förklaring, möjligen optisk, kiral någon form av isolerad isomer, uteslöt hypotesen att detta skulle vara ett 5Br-derivat, men de försäkrar att det är detsamma så något spöklikt drivs verkligen, såvida vi inte accepterar att den ena är mindre ren än den andra, eller kanske den andra är renare än den mindre rena typen. Eller är det inte motsatsen till motsatsen? När jag ställs inför den överväldigande bristen på bevis tvingas jag erkänna mig skyldig till andra gradens total förvirring. Liknande oseriösa samtal om ett nytt, bättre pmk-etylglycidatpulver (inte vaxartat/oljigt) väcker misstankar och blir snart en fråga av intresse och kanske en misstänkt eller medkonspiratör, men detta är inte officiellt. Samma cas & olika fryspunkt? Detta kräver en förklaring. Man kan bara dra slutsatsen att antingen tillsätts inte förfalskningar nu eller så avlägsnas föroreningar nu på ett adekvat sätt. Ogrundade anklagelser och bevis bortom rimlig förklaring försvagar utredningen och utan ytterligare ledtrådar blev fallet kallt. Dragonrevolt, hur förklarar du på ett ansvarsfullt sätt skillnaden mellan gula och vita adb-b eller adb-b-relaterade ämnen eller händelser som berättas i denna diskussion? Säkert kommer någon att vara intresserad av ditt företag om du visar att du erbjuder mer än fängslande men tomma ord. Och jag säger inte att det finns en skillnad utöver färg eller att det inte finns det. Jag skulle bli allvarligt och positivt förvånad om en anständig, detaljerad och metodologiskt grundad förklaring förde ljus till bordet.