Har du några frågor?

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Vi planerar att tjäna pengar på reklam för DNM och kemiska reagenser.

Med mottagandet av medel i vår budget kommer vi att bli ännu bättre. Vi planerar att skapa:
- kemiska och farmakologiska studier av ämnen.
- recensioner av laboratorieutrustning.
- videoinstruktioner för syntes av ämnen.
- reagensprovningstjänst (kommer att vara engagerad i inköp och testning av reagenser)
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
Heisenberg jag har några idéer för annonser som kan locka fler människor på ett lagligt sätt att logga in här.
Vi kommer att prata om detta och är till och med ett måste enligt min åsikt att göra det här, jag kommer att förklara varför också ... upptagen till lördag 18 ok
 

chemistrykid67

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 5, 2021
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
Hej Herr Heisenberg Jag frågar om extraktion av thcp direkt till bas. Vi har en metod men jag undrar om du har några frågor kommentarer eller bekymmer.
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
Lämna THCp + och gå
Med THCjd mycket bättre sa alla mina vänner och dor mig också.
 

chemistrykid67

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 5, 2021
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
Hej Jag ber om ursäkt för mitt sista meddelande men jag letar efter något på thc-p. Min tjänst är att i princip surfa på den djupa webben för all information om thc-p.
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
Sök efter THCJD
Fungerar bättre och långvarigt 😉
 

Wasel

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Hej, jag såg att du publicerade många videor på offentliga YouTube, - har du några problem med att offentliga YouTube-videor kommer att uppmärksamma denna webbplats och undergräva säkerhetsintegriteten?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Vårt mål är just att fästa uppmärksamheten på webbplatsen
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Jag har upplevt en sådan förkrossande besvikelse tidigare när jag haft turen att hitta en plats som är till och med 1/2 så bra som denna, framgångsrikt förvärvat vackra rena droger och sedan stänger regeringen ner den. I värsta fall, om bbgate.com försvinner på grund av regeringens inblandning så småningom, har vi någon idiotsäker plan för att hitta varandra igen? Jag läser allt här så fort jag kan eftersom jag känner att den här lyckan har ett utgångsdatum.
 
  • Like
Reactions: vis

feterdotexe

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2024
Messages
8
Reaction score
9
Points
3
Hej, jag har ett problem. Jag har ett problem, jag vill skicka ett meddelande till någon men jag kan inte komma åt hans profil för att skicka ett meddelande. "Oops! Vi stötte på några problem." "Den här användarens profil är inte tillgänglig". Problemet är på mig eller han fick förbud? Tack så mycket!
 
  • Like
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Han är förbjuden eller begränsar sig till goda vänners åsikter
 

litioned

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 4, 2023
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
min recomend är låt se säljaren erbjuda synlig för vidare visning, coz när någon ställer erbjudande sedan scam du de gömmer det och han är fortfarande här, vet min failt inte används escrow service :/
kan det göras ?
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Jag tror att BB bara vill att du ska köpa med spärr...
 

feterdotexe

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2024
Messages
8
Reaction score
9
Points
3
Den bästa och säkraste metoden för att köpa något är genom escrow. Escrow är en mellanhand så att du inte kan gå fel.
 

litioned

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 4, 2023
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
Jag vet redan men tråden /scammers
Är nästan tom och det är inte corelate med, så någon kan tänka att direkt lön inte är risk

men jag såg några profiler markerade som scammer men du kan inte se hans scam-erbjudande
Jag tror att bilder bör markeras som bluff erbjudande och behöll förmågan att se på sin profil och inaktivera förmågan att radera konto

Kan någon markeras som bedragare när vi inte använder escrow?
Eller har bara escrow-bedrägerier privilegium att vara synliga markerade som bedragare?
 

feterdotexe

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2024
Messages
8
Reaction score
9
Points
3
Hej! Hur kan jag säkra mitt konto? Finns det ett alternativ att ställa in min e-post med 2FA?
I händelse av att någon vill bruteforce mitt konto eller något, vill jag att mitt konto ska skyddas.
 
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
E-postmeddelandet är inte säkert. Använd Element för att återfå åtkomst till ditt konto. För 2fa kan du till exempel använda keepass eller någon annan app för engångskoder på din smartphone (liknande google authenticator).
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
LTZ3n6xScH


Jag glömde om 2fa är ansluten 2 ur e-post eller ur elementkonto cuz dess nästa 2 alla elementinställningar men i vilket fall som helst, ur kan 2 säkra ditt konto ^_^

nevermind sorry, jag såg inte att heiseinberg redan svarat för att "visa tidigare svar" saken inte dök upp av någon anledning
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
hur länge måste jag vänta för att få en signatur? :3
 
  • Wow
Reactions: vis

spacetruckin

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 8, 2023
Messages
40
Reaction score
9
Points
8
Ja, tack. Det ska jag göra. Kan du berätta för mig hur man skickar en "temp pm-länk"? Jag har ingen aning, men är i behov av denna kunskap i detta forum under nästa vecka. OM du har tid? Stor!!! Om inte kommer jag att scouta runt ytterligare och se om jag kan räkna ut det. Mina datorkunskaper är skit eftersom de uppfanns när jag var nere och hade tillgång på ett stort sätt. Allting helt nytt för mig, får mig verkligen att känna min ålder, men jag avviker, jag kommer med ... med en liten hjälp från mina vänner ... - tacksam (spacetruckin)
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Jag håller fortfarande på att lära mig hur man navigerar på webbplatsen. Var är lämpligt forum och rätt sätt att fråga om någon har någon 521097-97-2 ( R)-1-(3,4-metylendioxyfenyl)-2-propanol att sälja?

Det är mellanprodukten i steg 1 i MAPS cGMP multi-kg-syntes.
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Du nämnde också testning av reagenser. Vart kan jag skicka saker för att testas? Jag vill till exempel veta om jag har lyckats avlägsna alla delkomponenter utom safrol från min sassafrasolja med hjälp av några tvivelaktiga experimentella metoder som inte är fraktionerad destillation.
 
  • Like
Reactions: vis
Top