- Reaction score
- 4
Jag hänvisar till följande ämnen:
1. Metonitazene (100x morfin)
2. Protonitazepyne (enligt uppgift mellan metonitaze och protonitazene)
3. Metonitazepyne (okänd styrka)
4. Etometazene (2x fent)
Låt oss anta en missbrukare som använder en påse (2gr) 20% ren gatudope per dag. Mina frågor är:
1. Hur mycket ska jag skära dessa produkter för att producera en china white med samma styrka?
2. Hur gör man det säkert för att undvika hotspots? (Någon försökte metoden som beskrivs i fentanylsyntesboken från bikupan? )
Eg metonitazene är 100x morfin, så 50x rent heroin. Men om personen är van vid endast 20% rent heroin, är metonitazene faktiskt 250x starkare.
Således kan 1 g metonitazene producera 250 g gatudop? Är det verkligen så lätt, varför gör inte alla det?
Jag vet att jag missar något här killar ...
Alla som tog sig tid att läsa tack så mycket!
1. Metonitazene (100x morfin)
2. Protonitazepyne (enligt uppgift mellan metonitaze och protonitazene)
3. Metonitazepyne (okänd styrka)
4. Etometazene (2x fent)
Låt oss anta en missbrukare som använder en påse (2gr) 20% ren gatudope per dag. Mina frågor är:
1. Hur mycket ska jag skära dessa produkter för att producera en china white med samma styrka?
2. Hur gör man det säkert för att undvika hotspots? (Någon försökte metoden som beskrivs i fentanylsyntesboken från bikupan? )
Eg metonitazene är 100x morfin, så 50x rent heroin. Men om personen är van vid endast 20% rent heroin, är metonitazene faktiskt 250x starkare.
Således kan 1 g metonitazene producera 250 g gatudop? Är det verkligen så lätt, varför gör inte alla det?
Jag vet att jag missar något här killar ...
Alla som tog sig tid att läsa tack så mycket!