- Reaction score
- 2
Min idé:
1. Lös upp ditt läkemedel i en mängd torr metanol (eller liknande lösningsmedel) som motsvarar 5% eller mindre vikt av ditt bärande substrat.
2. Sprid ditt substrat platt och applicera lösningen jämnt med en droppare, spruta eller sprayflaska (om det kan göras säkert).
3. Blanda med en sked och låt torka i rumstemperatur med sporadisk omblandning.
4. När det är torrt, blanda dina saker med mortel och stöt eller en mixer, den ska inte vara mer än halvfull, gör det inte i större partier.
Klart. vad är din åsikt?
1. Lös upp ditt läkemedel i en mängd torr metanol (eller liknande lösningsmedel) som motsvarar 5% eller mindre vikt av ditt bärande substrat.
2. Sprid ditt substrat platt och applicera lösningen jämnt med en droppare, spruta eller sprayflaska (om det kan göras säkert).
3. Blanda med en sked och låt torka i rumstemperatur med sporadisk omblandning.
4. När det är torrt, blanda dina saker med mortel och stöt eller en mixer, den ska inte vara mer än halvfull, gör det inte i större partier.
Klart. vad är din åsikt?
↑View previous replies…
- Reaction score
- 1
är det så här du skulle skära 100 % alprazolam så att varje piller skulle få en jämn mängd jag vill ge 2/3 mg per piller kan du berätta för mig de exakta stegen och utrustningen som behövs och kommer det att fungera för xtc / alprazolam / fentanal...... vänligen ge detaljerade steg 1 mer tid
#harm minskning
#harm minskning
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 0
Gjorde med liknande guide: upplöst nitazene med manitol i lösningsmedel, blandat mycket bra och satt till +60C ugn för att avdunsta, men jag avdunstar inte, efter 24h i ugn blir det två lager - orange vätska på toppen och pulver i botten. Vad ska man göra med det lagret? helt enkelt pumpa ut med slang? varför det inte avdunstar?