- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 37
En ganska viktig sak om tjeckisk pervitin som använder toluen. På tjeckiska gator får man till 90 % våta saker som innehåller toluen. Detta gör "snabb värme" -effekt vid applicering. Med crystal meth shards känner du "nypa" på grund av HCL. Tjeckisk pervitin innehåller också mycket obalanserade rester (tillverkare här ger inte fan om renhet) ... såsom jod och ibland syra från battericeller. (Detta kan skada livet!)
+Det är också vanligt att du hittade "överhettad brun skit" som kan hålla dig uppe länge ...
Tjeckisk pervitin handlar inte om renhet, men hur som helst kan du känna dig tillräckligt snabb än 90% + meth.
Ren meth är smidig. Pervitin är som sandpapper-skarp.
Jag har tagit mycket typer av meth. Tjeckisk skit är galnare och också mycket farlig.
Tjeckiska drogmissbrukare vill vanligtvis inte ha rena kristaller, eftersom de inte känner sig fettle.
Jag har just nu Crystal från Nederländerna, kompisar har inte tillräckligt...
+Det är också vanligt att du hittade "överhettad brun skit" som kan hålla dig uppe länge ...
Tjeckisk pervitin handlar inte om renhet, men hur som helst kan du känna dig tillräckligt snabb än 90% + meth.
Ren meth är smidig. Pervitin är som sandpapper-skarp.
Jag har tagit mycket typer av meth. Tjeckisk skit är galnare och också mycket farlig.
Tjeckiska drogmissbrukare vill vanligtvis inte ha rena kristaller, eftersom de inte känner sig fettle.
Jag har just nu Crystal från Nederländerna, kompisar har inte tillräckligt...
- Reaction score
- 3
Även pervitin är ett namnmärke för meth som används av wehrmacht
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 37