• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Dead Drop Döda droppar i USA - Vilken stad?

The best city for dead drops?

  • New York

    Votes: 9 22.0%
  • Los Angeles

    Votes: 5 12.2%
  • Chicago

    Votes: 7 17.1%
  • Houston

    Votes: 3 7.3%
  • Phoenix

    Votes: 2 4.9%
  • Philadelphia

    Votes: 4 9.8%
  • San Antonio

    Votes: 0 0.0%
  • San Diego

    Votes: 4 9.8%
  • Dallas

    Votes: 3 7.3%
  • Austin

    Votes: 4 9.8%

  • Total voters
    41

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Jag försöker inte vara förolämpande gordon det lät bara som om du gjorde meth döda droppar och priset på meth är superlågt eftersom kartellerna försöker förstöra all konkurrens och de lyckas. Försökte bara hjälpa dig man, varför skulle jag bli salt när jag försöker få dig att hjälpa mig med något superviktigt för min och min överlevnad. Jag försökte vara mycket specifik eftersom de första meddelandena vi utväxlade inte verkade som om jag förstod, det var allt.
 

Raz

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2022
Messages
17
Reaction score
25
Points
3
Ja, men alla produkter som kommer från Mexiko suger. Jag skulle gladeligen betala 100 dollar per gram om det var riktiga grejer igen. Det som är irriterande är mellankillen som inte bryr sig om det är skräp, de vill bara ha pengarna och de kommer att sälja vad som helst och säga att allt är bra så länge de tjänar pengar. Det är USA: s utbud sedan ungefär 2018/2019. Någon som kommer in med riktiga, starka, rena saker skulle ta över marknaden på nolltid.
 

zaners

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 13, 2023
Messages
45
Reaction score
7
Points
8
Behöver du några droppar runt Chattanooga Tennessee är
 

VeniuviusVespa

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 30, 2023
Messages
13
Reaction score
8
Points
3
Chicagos förorter skulle också vara trevligt så att jag inte behöver köra in i det helveteshålet och få droger planterade på mig av polisen igen.
 

KingCharles1

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 4, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Atlanta har en stor ouppfylld marknad för 4-MMC
 

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2023
Messages
22
Reaction score
6
Points
3
Några döda droppar i Orlando?😬
 

terminus

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 10, 2024
Messages
5
Reaction score
11
Points
3
Wisconsin, Minnesota och Michigan kan verkligen behöva lite kärlek.
Milwaukee, WI
Appleton, WI
Grand Rapids, MI
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
pm mig om någon är villig att göra döda droppar i denton texas (som en timme bort från dallas) 😽
Jag behöver stims
 
  • Like
Reactions: vis

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Jag körde i Texas en gång på en jobbresa. Ett par handeldvapen i bagageluckan på hyrbilen, för det är ju Texas. Märkte en polis som följde mig på motorvägen i flera mil. Till slut stoppade han mig. Sätt mig i framsätet på hans kryssare. Flera minuter passerade. Sedan sa han att jag var fri att gå. Det var bisarrt.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Jag slår vad om att det finns en hel del kunder i alla dessa städer
 

Sly4Stkn

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 5, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Stockton California area....representerar en stor befolkning i förhållande till städer i närheten. Alla tre transporter här hamn vatten ut till Bay Area järnvägar cross country och flygplats. Stark intjäning här ute ... vi är redo att arbeta slå mig upp
 

Brujo222

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 2, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Några döda droppar i Tampa?
 

Stars and sea

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 9, 2024
Messages
9
Reaction score
1
Points
1
Finns det produkter i USA, vänligen kontakta mig
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Det är bara min anekdotiska erfarenhet, men jag tror inte att det skulle vara lätt att få dead drops att slå igenom i USA.

För det första känns det mindre säkert för kunden. De är inte vana vid det, så du måste verkligen locka dem, kanske med ett litet prov eller rabatt för förstagångsköpare, men människor är mycket misstroende när de ger pengar utan en produkt i handen.

För det andra, om det inte är på en säker meddelandeapp, som bara är så säker, kommer de flesta inte att bry sig. De vill bara ringa ett samtal och få någon att dyka upp eller lämna av det de vill ha. Bekvämlighet är kung, och döda droppar är mindre praktiska än leverans.

Det är möjligt, det skulle bara ta tid och en hel del ansträngning.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Jag tror att det skulle vara en bra idé med några landsbygdsstäder vid några av de stora
 

shoptilpop3x

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 8, 2023
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
North carolina har sovit i flera år ... Jag kör upp och ner på östkusten och vid åldern ×× Jag vet tillräckligt om territorium och vad som är det mest populära att använda i varje stat typ av men jag kan upptäcka något
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
65
Points
28
Jag tror att nyckeln här är att ange vilken skala du arbetar med.

Liten till medelstor skala, kanske gram till uns, kan lätt göras i både landsbygds- och stadsområden. Båda skulle ha sina för- och nackdelar. För små mängder är det dock mindre troligt att människor vill köra mer än 20 minuter för gram, imo, 30 uns är acceptabelt.

För pund och uppåt tror jag att det måste vara på en utkant av en storstad. Jag är ingen expert på långa vägar, men risken för att någon kommer över pundet eller punden är för hög, och vid en viss punkt kan du inte dölja saker lätt, men det är stor vikt.
 
Top