- Reaction score
- 112
Är det lämpligt att använda destillationssystem (eller vakuumdestillation) för att destillera freebasen? Eller är yeld i detta fall för låg?
Som jag minns är kokpunkterna för amfetaminfamiljens freebaser runt 105C, så förmodligen ska det vara runt 85-95C om det görs med vakuum.
Vilken temperatur ska hållas om det görs utan vakuum i vanlig rund bottenkolv?
Som jag minns är kokpunkterna för amfetaminfamiljens freebaser runt 105C, så förmodligen ska det vara runt 85-95C om det görs med vakuum.
Vilken temperatur ska hållas om det görs utan vakuum i vanlig rund bottenkolv?
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,895
- Deals
- 1
Hej, kära du. Jag rekommenderar starkt att du utför ångdestillation av din amph / methamph fria bas. Titta på video om detta.
d-metamfetaminhydrokloridsyntes via vinsyra
- Novator
- 174
https://bbgate.com/threads/methamphetamine-isomers-separation-by-tartaric-acid.9690/...
↑View previous replies…
Hej, ja, men det är inte rekommenderat.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Varför använder du inte hexan för att bubbla, då kommer din ph alltid att vara korrekt.
Och efter din lut och du vakuumdestillerar den igen, så att du direkt kan hälla kall HCL på den istället för att generera gas för att skapa direkt kristaller din röda färg gör det inte lämpligt för kristallodling skärvorna kommer att vara grumliga på grund av den låga P.h.
Och efter din lut och du vakuumdestillerar den igen, så att du direkt kan hälla kall HCL på den istället för att generera gas för att skapa direkt kristaller din röda färg gör det inte lämpligt för kristallodling skärvorna kommer att vara grumliga på grund av den låga P.h.
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,895
- Deals
- 1
Hej, ja, men det är inte rekommenderat.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Om du bubblar i ett icke-polärt lösningsmedel, utom xylen eftersom det reduceras (jag upptäckte det med dyr bas inuti), deltar det som ett salt. överskott av HCL går i luften.
I allmänhet stannar alla föroreningar sedan i hexanskiktet.
Och istället för kall acetontvätt kan du också tvätta din meth i varm hexan.
I allmänhet stannar alla föroreningar sedan i hexanskiktet.
Och istället för kall acetontvätt kan du också tvätta din meth i varm hexan.