Question Är det någon annan som använder olika appar/grejer för att köpa läkemedel online?

JustFuckMyShitUpFam

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 2, 2022
Messages
25
Reaction score
4
Points
3
Frågar efter en vän ofc! :)

Jag har varit borta från det ett tag ... brukade köpa små mängder meth, koks, heroin, methadon, zenes och andra synth opis på marknaderna men inget skämt, vad fan hände? knappt någon riktig marknad står fortfarande och det är bara XMR också vilket är lite irriterande. det är väldigt avskyvärt och kan inte föreställa sig att normies verkligen använder TOR eller marknaderna för droger mycket fortfarande ... sedan all scamming är det svårt för normies att hitta XMR etc

flyttade de verkligen till teleegram?
 

cofita666

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 12, 2024
Messages
37
Reaction score
30
Points
18
Jag vet att i min region fungerar bara telegram och wa för tillfället, lol
 

PavelD

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2024
Messages
29
Reaction score
15
Points
8
bara telegram? vilket land bor du i?
 
  • Like
Reactions: vis

peaks

See my products
Seller
Language
🇳🇱
Joined
Mar 7, 2024
Messages
26
Reaction score
38
Points
18
Deals
53
Skicka mig dm killar
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jag hörde att wickr är #1 för närvarande, men om du inte vill bli lurad är det här ungefär det enda stället.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Såvitt jag vet är wickr bara en budbärare, som också är under amerikansk jurisdiktion
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ja, det är i princip precis som telegram. Lätt att bli lurad. Lätt att bara öppna en massa konton och ge dig själv en massa falska vittnesmål. Jag har gjort marknadsundersökningar och informationen är knapphändig, men om man kombinerar olika typer av tjänster är sociala medier och privata meddelandetjänster de två mest inkomstbringande drogmarknaderna i USA.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Jag tror att Wickr kanske till och med ägs av Amazon nu. Jag tvivlar på att det är säkert
 
  • Like
Reactions: vis

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Det verkar vara mycket, jag vet. Om du bara kan lägga några timmar på forskning kommer du dock att ha det nere. (Är det någon som vet om vi har darknetbibeln på bb? Om så är fallet kan du länka till det?) Jag kommer gärna att hjälpa till också. Kämpar du för att få xmr? Hitta ditt val av läkemedel? Låt mig veta mannen.

Jag vet också att telegram har leverantörer, men den platsen kan vara så scammy utan något riktigt sätt att veterinär en leverantör
 
  • Like
Reactions: vis

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
122
Reaction score
87
Points
28
Jag har problem med att få kontanter inlämnade till XMR! Överallt där jag tittar tar det hela sju dagar på grund av "hold", jag är också lite förvirrad över hur man köper bitcoin och sedan lämnar in det till XMR. Försöker vara så säker som möjligt, några förslag på var man kan köpa bitcoin och sedan konvertera det till XMR? Med förhoppningsvis en bättre väntetid?
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Okej, jag kan berätta vad jag gör. Jag köper ett mynt med låga transaktionsavgifter från alla börser (litecoin är vad jag har använt nyligen) om du har ett konto på coinbase eller var det inte borde finnas ett håll (enligt min erfarenhet) så skickar jag det till kakplånboken och byter det till xmr där. Eller använd Haveno (jag har inte använt detta men har hört bra saker. Gör din due diligence) Hjälper det?
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
När du har tittat runt ett tag kommer du att plocka upp de röda flaggorna som är en död ge bort för 95% av bedragarna där. Enkla saker som en leverantör som meddelar dig först, rör inte. Någon som försöker skynda på dig genom att hitta på någon anledning till varför du måste betala NU, det är en bluff. Helvete om de är villiga att göra den faktiska transaktionen genom telegram, det är nästan en garanterad bluff. Det är ett sätt att hitta leverantörer och se recensioner och få uppdateringar men du tar affärer till en annan plattform som session. Jag försöker inte driva någon mot det, jag trodde bara att jag skulle dela eftersom det har hjälpt mig mycket, särskilt med droger som är svårare att hitta.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Finns det grupper för att hitta legitima leverantörer? Det här är det svåraste jag har stött på
 

Limpbizcat

Don't buy from me
New Member
Joined
May 14, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Jag var en dmarket-kille, alla exit-bedrägerier. Jag tog en paus ett tag, jag kom tillbaka och de verkar alla vara avstängda. Jag har haft tur en gång med en clearnet pastebin resten av tiden jag har blivit rippad. Jag letar efter leverantörer mer förhoppningsvis USA-leverantörer. FXE är främst mitt fokus men jag dabblar med en hel del andra ämnen. All hjälp skulle uppskattas, ny på BB.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Har du hittat någon priduct här som du skulle vilja ha? Du är redan på forumet, du kan använda den här marknaden.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
122
Reaction score
87
Points
28
Jag har inte heller köpt något ännu, eftersom jag måste vänta orimligt länge på att pengarna ska "låsas upp". Jag tror att från vad jag har sett hittills och från min andra forskning är detta det absolut bästa stället att åtminstone träffa och träffa riktiga människor, det bästa, jag tror att du har hittat det!
Jag tror dock att Torzon-marknaden är legitim och mycket hög säkerhet, planerar att köpa något där också så åtminstone ett annat semi-legitalt alternativ där ute.

Och inga paddyvagnar har dragit upp utanför mitt hus så jag tror att säkerheten här är ganska bra också ;)
 

jambabampa

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
1
Fungerar det inte? 😪😪
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
122
Reaction score
87
Points
28
Det fungerar! :D :D

tar bara längre tid än jag skulle vilja ... När jag har den faktiska produkten hemma tvivlar jag på att jag kommer att gnälla så mycket om det. När jag läser tillbaka mina inlägg är det mest det jag klagar på lol
 
  • Like
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Revolut(ion) Bank fungerar bra och tar 1,5%. Trijos webbplats verkar ännu billigare.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
122
Reaction score
87
Points
28
Revolut(ion) Bank ser mycket intressant ut tack sir Jag har registrerat mig, måste bara vänta på att den ska bli tillgänglig i USA, förhoppningsvis snart!
 
  • Like
Reactions: vis

spiritualfrequency

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
May 6, 2024
Messages
17
Reaction score
12
Points
3
Telegram är bra
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
122
Reaction score
87
Points
28
Jag har laddat ner den, jag måste bara ställa in den för stealth. För att få igång den använde jag mitt "regeringsnamn" lol
 
  • Like
Reactions: vis
Top