• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Methamphetamine Efedrin a pseudoefedrin

Methamphetamine

kalel.kalel

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 29, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Hej, kan du hjälpa mig med Birch?
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Äntligen den första som är intresserad av att göra riktig matlagning du har bollar man och du gladde mig på samma gång. Vår sk/cz-scen på BB fore är full av dumma barn ......
 
View previous replies…

kalel.kalel

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 29, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
överlag ... vad och hur ... jag är skicklig på det klassiska cs-sättet ... jag är intresserad av vad och hur
 

Burke

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 25, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Det är intressant, en kille registrerar sig här för två dagar sedan och du tror omedelbart att han är en gud eftersom han är intresserad av björk. :D När jag messade dig sa du bara att mitt konto var nytt och att du trodde att jag var en polis Ursäkta, men någon som du skulle inte känna igen en polis alls.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Jag antar att jag kan ha min åsikt och fria vilja vem som ska hjälpa. Du kan själv se varför jag sa åt dig att dra åt helvete. Jag såg inte poängen i det du bad om. Och jag tar honom inte för en gud men han har stake nog att våga sig in i vad jag anser vara höjden av en hundreaktion. Så ha bollar också och inte att kritisera dig för min åsikt . Jag tror att jag har hjälpt dig tillräckligt för att du åtminstone ska skriva ett tack till dig nutter
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Känner någon att jag skickade upp honom i arslet och inte ville hjälpa till? Om så är fallet en länk snälla. killen skriver till mig att han vill syntetisera hastighet mysli men på meth har han ingen erfarenhet av syntes eller användning och vill omedelbart syntetisera den tätaste syntesen än vad han ska skriva honom
 

Attachments

  • LrYB04eVEM.jpg
    LrYB04eVEM.jpg
    701.8 KB · Views: 136

kalel.kalel

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 29, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
:mad::mad:cop .... Jag kan tänka samma sak om dig ... dessutom måste jag säga att jag upptäckte detta först nyligen ... det finns inget internet där jag har varit i många år nu:ROFLMAO:
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Försäljningen av d-meth efedrindestillat kommer att inledas inom kort. Via BB. escrow
 

G1yC1n3

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jan 30, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
Hej, kan du ge mig en uppdatering eller länk när den är klar, tack?
 
Top