- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
ett fel har upptäckts.
1. Jag vill sätta in ett belopp i XMR som är bekräftat.
2. gå till ***/account/wallet/ och välj xmr --> insättning
3. sedan väljer jag ett belopp i EUR eller USD. detta belopp konverteras till xmr på något sätt och adress genereras.
4. men om jag överför till denna adress ett belopp som är större än det jag fick i steg 3, kommer endast beloppet från steg 3 att landas: resten försvinner.
1. Jag vill sätta in ett belopp i XMR som är bekräftat.
2. gå till ***/account/wallet/ och välj xmr --> insättning
3. sedan väljer jag ett belopp i EUR eller USD. detta belopp konverteras till xmr på något sätt och adress genereras.
4. men om jag överför till denna adress ett belopp som är större än det jag fick i steg 3, kommer endast beloppet från steg 3 att landas: resten försvinner.
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,757
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
13 Apr
Vi arbetar på att kunna fylla på en fri mängd, utan att generera någon specifik mängd.
Om du har en sådan situation, kontakta mig så fixar vi det.
Om du har en sådan situation, kontakta mig så fixar vi det.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
problemet är inte bara i detta belopp.
efter att jag överförde en betalning från min xmr plånbok till din adress, kunde ingen annan transaktion göras från min plånbok.
varje försök att logga in med frö går till synkroniseringen för alltid.
tekniskt sett kan jag gå in på mitt konto, men jag kan inte synkronisera mitt belopp och göra några aktiviteter. så det ser antingen ut som "väntande" eller "blockerat".
Jag vet inte vad som är orsaken, men jag antar att problemet är relaterat till den här betalningen, eftersom det dök upp omedelbart.
efter att jag överförde en betalning från min xmr plånbok till din adress, kunde ingen annan transaktion göras från min plånbok.
varje försök att logga in med frö går till synkroniseringen för alltid.
tekniskt sett kan jag gå in på mitt konto, men jag kan inte synkronisera mitt belopp och göra några aktiviteter. så det ser antingen ut som "väntande" eller "blockerat".
Jag vet inte vad som är orsaken, men jag antar att problemet är relaterat till den här betalningen, eftersom det dök upp omedelbart.
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,757
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
15 Apr
Varför skriver du till mig i privata meddelanden och här? Låt mig svara dig i morgon så får du öva dig i tålamod.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
Du svarade mig i PM att du inte vet orsaken, det är därför jag tog med den här frågan för en gemensam diskussion: Kan vara några andra användare inför samma problem????
Jag tror att det är en allvarlig fråga om jag inte kan få tillgång till min plånbok på några dagar sedan överföringen till en slumpmässig adress gjordes.
Jag tror att det är en allvarlig fråga om jag inte kan få tillgång till min plånbok på några dagar sedan överföringen till en slumpmässig adress gjordes.
Last edited:
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,757
- Deals
- 666
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
Ja, jag förstår att det är en "allmän fråga". men nu fortsätter det i mer än 48 timmar sedan betalningen gjordes framgångsrikt till din plånbok.
tillfällighet? inte säker.
jag säger inte att det är ett problem, skapat på din sida avsiktligt ... ahahah ...
men jag tror att det kan vara relaterat till din adressgenereringsalgoritm eller något liknande.
låt oss hoppas att jag kommer att få det avblockerat om 2-3 dagar: det finns mynt frysta, jag kan inte ens göra en ny beställning för att köpa mitt fckng gräs((((
tillfällighet? inte säker.
jag säger inte att det är ett problem, skapat på din sida avsiktligt ... ahahah ...
men jag tror att det kan vara relaterat till din adressgenereringsalgoritm eller något liknande.
låt oss hoppas att jag kommer att få det avblockerat om 2-3 dagar: det finns mynt frysta, jag kan inte ens göra en ny beställning för att köpa mitt fckng gräs((((
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,757
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
15 Apr
Vilken typ av plånbok använder du?
Du behöver inte svara på det, det är bara att importera nycklarna till en annan plånbok och synkronisera där.
Du behöver inte svara på det, det är bara att importera nycklarna till en annan plånbok och synkronisera där.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
tack broder. jag kommer att prova någon annan plattform för att få tillgång.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
Ursprungligen skapades den på xmrwallet.com
Tja, jag gjorde några försök att importera mina nycklar till någon annan plånbok: mymonero-appen och webben användes med samma resultat: synkroniseringsproblem.
det ser ut som att min senaste transaktion inte behandlades korrekt eller något liknande, jag vet inte exakt
Tja, jag gjorde några försök att importera mina nycklar till någon annan plånbok: mymonero-appen och webben användes med samma resultat: synkroniseringsproblem.
det ser ut som att min senaste transaktion inte behandlades korrekt eller något liknande, jag vet inte exakt
Last edited:
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
UPD: äntligen fick jag tillgång till mina medel med en konstig plånbok "monerujo". Förutom den här kunde man nu synkronisera all data.