Jag fick 2 gram 4-MMC från Glitchy. Tack så mycket, det var verkligen coolt för dig att göra.
Granskning av frakt:
Paketet var från Tyskland till USA via USPS, vilket jag inte visste innan jag fick spårningsnumret.
Det är okej med mig den här gången eftersom det är en liten mängd och till och med frakten var gratis för detta prov (Tack igen).
Med import/export tycker jag att det är viktigt att kunden vet varifrån den kommer eftersom den är föremål för möjlig och statistiskt sannolik sökning när den importeras.
USA till USA med USPS ger ett lager av värdelös säkerhet eftersom om "de" vill söka i ditt paket som skickas USPS, kommer de att göra det, och snabbt!
Det får mig bara att känna mig mindre paranoid om beslag när USA till USA. Är det vettigt?
Det är mycket meningsfullt. Jag skriver bara från toppen av mitt huvud just nu om grunderna för frakt så att kunskapen kan nå användarna.
Tillbaka till ämnet!
Förpackningsgranskning:
Jag skulle normalt inte dela med mig av den här informationen på det här sättet.
Det var en bit papper vikt i tredjedelar med en liten förseglad mylarpåse som jag kunde lukta pickle 4-MMC genom innan jag ens fick ut det ur papperet. Påminde mig 2009, men tullen har kommit långt sedan dess. Så det var oroande.
Produkt: