Letar bara efter några olika recept, jag har gjort DMT från mimosa hostilis och metamfetamin en potmetod. Ex heroin Och fentanylanvändare Jag har 2 månader ren från opioider och ett på och av opioidberoende i 20 år. För närvarande bara hastighet användning och ogräs och ibland bensos. Om du har varit en fentanylmissbrukare tidigare så vet du att hastighet är som vin och fentanyl är jävla månskin spetsad med absint. Om du aldrig har använt opiater, snälla gör det inte ni på riktigt. DET KOMMER ATT SUGA IN DIG FÖRSTA GÅNGEN DU ANVÄNDER DET OM DU GILLAR DOWNERS!!!!! UNDERHÅLL INTE TANKEN PÅ OPIATER. Allt annat väl jävla alkohol är det värsta läkemedlet enligt min mening prob bundet med fentanyl / heroin. Allt annat med måtta är du ok. Jag har 19 berusade i allmänheten, jag har överdoserat på heroin 0 gånger och jag har överdoserat på fentanyl 10+ gånger. Om du använder fentanyl och säger att du var som jag för att jag försökte sluta i ungefär ett år. Så ungefär en gång i månaden skulle jag sluta i ungefär en och en halv dag och kunde inte hantera det och sedan ta en träff och OD. Jag är 6,0 230 kg som röker fentanyl hela dagen varje dag i 3 år rakt saken är att det inte är som heroin eftersom din fenttolerans kommer att minska dramatiskt även efter att du inte har använt den på 1 dag och som jag sa överdoserade jag ärligt talat detta exakta sätt prob 5 eller 6 gånger. Daglig användning var en bong- och nektarsamlarhastighet och fentanyl, jag skulle blanda dem tillsammans på folie, det blir lila om du blandar dem på folie. Men jag är gift och jag arbetar fortfarande (vad de kallar en fungerande missbrukare) den enda anledningen till att jag fungerade var att stödja min drogvana. Hur som helst skulle jag älska att vara med i vad som helst, jag är 37 år gammal och bor i Orange County CA, Garden Grove och ja det är där det största bandet någonsin kommer ifrån. SUBLIME!!!!!!
R.I.P. Bradley Noel