Hur får jag tillgång till RC-avsnittet?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
För att få tillgång måste du vara en aktiv deltagare i forumet. I RC-sektionen publicerar vi de mest värdefulla arbetena. Till exempel syntesen av en laglig cannabinoid (WoW!).
De mest aktiva användarna av forumet kommer att ha rätt att utfärda en inbjudan till någon annan.
Skriv ansökningar om en inbjudan här.
 
Last edited by a moderator:

Grandthumb123

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 23, 2022
Messages
36
Reaction score
37
Points
18
Jag ansöker om tillträde.
Hej, jag hoppas att jag kan bidra med lite kunskap till det här forumet, och jag älskar att läsa och lära mig allt som det här forumet har att erbjuda!
Jag tackar dig!
 

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 28, 2022
Messages
44
Reaction score
31
Points
18
Jag skulle gärna vilja få tillgång till RC-avsnittet:)
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
om du vill ha tillgång till RC-avsnittet måste du antingen betala för det eller spendera tillräckligt mycket i forumet och bidra med lite av din kunskap eller tjänst.
 

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
138
Reaction score
73
Points
28
Hej Jag skulle vilja begära tillgång till rc-område. För att utöka min forskning. Tack så mycket
 

Harticus

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 19, 2023
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
Letar bara efter några olika recept, jag har gjort DMT från mimosa hostilis och metamfetamin en potmetod. Ex heroin Och fentanylanvändare Jag har 2 månader ren från opioider och ett på och av opioidberoende i 20 år. För närvarande bara hastighet användning och ogräs och ibland bensos. Om du har varit en fentanylmissbrukare tidigare så vet du att hastighet är som vin och fentanyl är jävla månskin spetsad med absint. Om du aldrig har använt opiater, snälla gör det inte ni på riktigt. DET KOMMER ATT SUGA IN DIG FÖRSTA GÅNGEN DU ANVÄNDER DET OM DU GILLAR DOWNERS!!!!! UNDERHÅLL INTE TANKEN PÅ OPIATER. Allt annat väl jävla alkohol är det värsta läkemedlet enligt min mening prob bundet med fentanyl / heroin. Allt annat med måtta är du ok. Jag har 19 berusade i allmänheten, jag har överdoserat på heroin 0 gånger och jag har överdoserat på fentanyl 10+ gånger. Om du använder fentanyl och säger att du var som jag för att jag försökte sluta i ungefär ett år. Så ungefär en gång i månaden skulle jag sluta i ungefär en och en halv dag och kunde inte hantera det och sedan ta en träff och OD. Jag är 6,0 230 kg som röker fentanyl hela dagen varje dag i 3 år rakt saken är att det inte är som heroin eftersom din fenttolerans kommer att minska dramatiskt även efter att du inte har använt den på 1 dag och som jag sa överdoserade jag ärligt talat detta exakta sätt prob 5 eller 6 gånger. Daglig användning var en bong- och nektarsamlarhastighet och fentanyl, jag skulle blanda dem tillsammans på folie, det blir lila om du blandar dem på folie. Men jag är gift och jag arbetar fortfarande (vad de kallar en fungerande missbrukare) den enda anledningen till att jag fungerade var att stödja min drogvana. Hur som helst skulle jag älska att vara med i vad som helst, jag är 37 år gammal och bor i Orange County CA, Garden Grove och ja det är där det största bandet någonsin kommer ifrån. SUBLIME!!!!!!

R.I.P. Bradley Noel
 

Attachments

  • 4YuoVLAkSw.jpeg
    4YuoVLAkSw.jpeg
    3 MB · Views: 258

Entropic0blivion

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 24, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hejsan! Jag skulle också vilja ha tillgång till RC-avsnittet. Jag tror att jag har några bra idéer att bidra med till sektionen. God dag till alla
 

JuicyG

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 13, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Skulle vilja ha en inbjudan och vara en aktiv deltagare i detta forum och bidra så mycket som möjligt.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Jag skulle vilja ha en inbjudan, jag är en aktiv användare.
 

Sailor

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 24, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Kära BB-admin, jag bidrog med min kunskap om CBD-konvertering till hög D8 för alla intresserade och skulle vilja ansöka om tillgång till RC-avsnittet.
 

Nasty19659669

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 23, 2023
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Ok, först och främst, är det därför jag inte kan titta på videor?
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
;)

BB SOLUTION Ent.
HQ1 001
010101 BB
BLANCO HEAVEN

BB FORUM
online 0-01
101010 BBF
WORLD WIDE WEB,

Blanco Heaven, Nuvarande

Beträffande: Ansökan om tillgång till RC

Kära herr Heisenberg,

Jag skulle vilja ansöka om positionen som RC Access-medlem.

Att dela mina motivationer öppet här skulle inte vara det smartaste draget för tillfället men om det behövs skulle jag älska att personligen klargöra mina motivationer och avsikter så öppna för detta om det behövs.

Jag är övertygad om att jag är en stark kandidat för de alternativ som erbjuds och är övertygad om att jag kan vara ett mervärde.

Förutsatt att jag har kunnat förse dig med tillräcklig information och jag ser fram emot ett svar.

Med vänliga hälsningar,

SWIBB
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
View previous replies…

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
det är ett brett utbud ... spendera klokt.... du vet vad, lämna det för vad det är, behöver inte det. tack
 

Anubis

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 24, 2022
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Jag hoppas få tillgång till RC, det har varit en lång resa innan jag kom hit.
 
Top