Hur får jag tillgång till RC-avsnittet?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
För att få tillgång måste du vara en aktiv deltagare i forumet. I RC-sektionen publicerar vi de mest värdefulla arbetena. Till exempel syntesen av en laglig cannabinoid (WoW!).
De mest aktiva användarna av forumet kommer att ha rätt att utfärda en inbjudan till någon annan.
Skriv ansökningar om en inbjudan här.
 
Last edited by a moderator:

Pineapple Czar

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 12, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Jag hittade faktiskt er webbplats på clearnet när jag sökte efter mer information om Kodachi-distributionen. Vilket jag hittade, kan jag tillägga. Skrivningen du hade detaljerat Kodachi var jävligt bra! Jag har inte sett någon annan än DEV själv täcka den distro i sådan detalj. Tack för att du har lagt tid och energi på att sätta ihop den enorma tråden. det var en trevlig överraskning att hitta lite solid information om det för en förändring och inte den typiska bs som jag har hittat.

Medan jag är här skulle jag vilja ta en titt på RC-avsnittet om det alls är möjligt. total öppenhet Jag är inte kemist men jag började precis komma tillbaka till RC-scenen och ingenting som jag hittills har hittat har verkligen varit bra ... Jag ser att du nämnde betald åtkomst ... hur illa kommer det att skada min xmr-plånbok om jag skulle vara så benägen?

Oavsett inbjudan dock, tack för Kodachi skriva upp det var enastående.
 

sirmtr

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 12, 2022
Messages
23
Reaction score
10
Points
8
hej från dread jag hittade dig, jag vill också ha tillgång rc avsnitt snälla jag är från Europa och jag kan flytta snabbt i området Europa för att transportera produkter , och jag är också intresserad av nya partners och företag
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
94
Points
28
Kära Heisenberg, jag skulle gärna vilja få tillgång till RC-forumet. Jag lägger bara upp denna förfrågan här för att visa mitt intresse, jag kommer tillbaka senare om du tror att jag behöver lite mer aktivitet på forumet innan jag får tillgång. Om jag kan göra något i utbyte, låt mig veta, jag är mer än glad att skriva en recension etc. (Jag är aktiv på dread). Den här webbplatsen är verkligen fantastisk, jag är bara lite bekymrad över clearnet-närvaron, att den kommer att dra oönskad uppmärksamhet och att den kommer att tas bort. Håll dig säker.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Kära vänner!
Som en påminnelse finns det bara 2 villkor för fri tillgång till RC-avsnittet
- Ha ett konto som är äldre än 1 månad från registreringsdatumet
- Aktivt bidra till utvecklingen av forumet (skriva högkvalitativa inlägg, på något annat sätt hjälpa till att utveckla forumet)
 

sirmtr

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 12, 2022
Messages
23
Reaction score
10
Points
8
ja vad exakt det är och vilken information vi har tillgång till efter inbjudan mottagits ?
Jag kunde betala varje månad, enligt min mening måste en månatlig prenumeration göras, eller donera för webbplatsen och för utvecklingen av samhället
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Eftersom vi kommunicerar med dig känner jag till dina intressen. Du hittar möjligheten att syntetisera laglig cannabinoid där. Det är lagligt över hela världen.
Men det kommer inte att vara lika kraftfullt. Det är nästan orealistiskt att hitta noider när det gäller kraft nära vad du vill ha.
 

NashvilleDude

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 14, 2022
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Jag vet att jag är ny, men jag skulle också gärna vilja se över det. Jag gav upp 5+ år av mitt liv till feds för scenen så känner att jag betalade lite mer än de flesta. Som pappersarbete tydligt skulle säga, inte en enda arrestering gjord av någon information som erhållits från min arrestering. Inte jag, inte någonsin och jag kan fortfarande stå stolt till skillnad från andra clowner på dagen. När min tid är rätt skulle jag gärna vilja se vad den erbjuder. Om mods är från tillbaka i början av 2010 2011 2012 kan jag bevisa vem jag var på scenen då.....
 

Banderas

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 14, 2022
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hej, jag är en nybörjare som begär åtkomst. Jag kan lära mig mycket, kanske lägga till något. Hälsningar
 

Hedgie

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
10
Reaction score
18
Points
3
Jag tycker verkligen om att utforska det här forumet hittills. Jag gillar verkligen att det är inriktat direkt mot den hemliga kemisten. Jag är en stor förespråkare för att sprida kemisk kunskap, jag tycker att syntesinformation samt kemisk säkerhet bör vara lättillgänglig för alla. Jag är också intresserad av olika forskningssubstanser, vad behöver jag göra för att få tillgång till RC-sektionen?
 

French chocolate

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 17, 2022
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
Jag kan inte bidra mycket till detta forum eftersom jag försöker lära mig mycket, är det möjligt att kunna läsa igenom RC-avsnittet
 

DeepSpace9

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 15, 2022
Messages
12
Reaction score
1
Points
3
Hej alla, jag är en aktiv dread-användare, ledsen att se whm gå, men imponerad av hur professionellt det lämnade. Jag tycker att den här gemenskapen är vacker och jag skulle vilja vara en del av den. Jag säger bara hej primärt, men hävdar också att jag kommer att vara här på lång sikt.

Om jag kan vara till tjänst låt mig veta.

Bästa,
 

scootchycat

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 17, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jag skulle vilja ha en inbjudan till RC-sektionen men har inget emot att vänta heller eftersom jag är helt ny här och detta är min första kommentar. Mitt intresse är främst allmän kunskap som leder till skademinskning genom reagensprovning etc. Jag är inte så intresserad av syntes längre eftersom så många intressanta ämnen finns att köpa på darknet och clearnet.

Jag läste om Breaking Bad-forum här: https: //darkweblink.com/directory/listing/breaking-bad/
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
41
Reaction score
15
Points
8
Jag skulle vilja få tillgång eftersom det är väldigt svårt här att hantera RC-förbud i Nederländerna och det finns ingenstans cannabinoider att purachase. Tack så mycket!
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Du har otillräcklig aktivitet på forumet för tillfället.
 
Top