Hur vill du att leverantörerna ska använda din webbplats?

GrumpyPenis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Så skulle de betala mig och jag skulle göra inlägget åt dem?

Får jag dem att betala för att ha ett konto på min webbplats? eller låter jag dem ha ett konto gratis och sedan debitera dem en liten avgift när någon köper från dem?

Skulle jag göra det till en engångsavgift eller en månadsavgift (för att köpa ett konto)

Jag vet att det här förmodligen är all grundläggande kunskap men jag har aldrig gjort det här förut.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,748
Deals
666
Alla företag har sina problem, och om du har en lösning på något av dem kommer du att bli efterfrågad.
Det finns problem i narkotikahandeln:
- Tekniker för syntes
- Att få tag på reagenserna
- Distribution.

Vi är fast beslutna att lösa alla tre problemen, och snart kommer vi att kunna lösa dessa problem nästan utan dröjsmål.
Om ditt mål bara är att tjäna pengar och du kopierar andras modeller, tenderar dina chanser att lyckas till ett minimum.

Last edited by a moderator:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,748
Deals
666
Jag har svarat dig korrekt. Jag förstår vad dina frågor handlar om, du vill starta en läkemedelsverksamhet online för att tjäna pengar. Din önskan att göra det motiveras bara av tanken att narkotikahandeln är lönsam i sig själv. Detta är en missuppfattning. Som en av våra användare sa är det en dyr hobby.
Jag råder dig att anstränga dig för att lära dig grunderna på egen hand, då kommer du att förstå vad jag menade i inlägget ovan.

GrumpyPenis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
mina frågor handlade bara om hur jag skulle låta leverantörer använda min webbplats och vad som skulle vara det bästa alternativet för att ta emot pengar, menade inte att få det att låta som om jag bara är intresserad av pengar, jag kan lära mig mycket av detta om jag gör det rätt

brianvene1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
12
@GrumpyPenis han svarade på din fråga, ja.
Kategorin "Distribution" handlar om att handla din produkt, och vi kan inte ge dig en karta eller något, du måste studera och göra den till din egen, människor kommer inte att visa sin process i ett forum, jag menar, till ett original och säkert alternativ.

Du kan alltid använda betrodda marknader och skapa ett konto, btw, jag rekommenderar att du gör det ändå som ett test och läser lagen.
lycka till