Jag upptäckte BB Forum för 3 dagar sedan tack vare Black Pyramid-marknaden och deras mycket vänliga support som jag har gått med i för ungefär en månad sedan.
Först och främst: tack båda för att ni ger lite friskhet i detta fält som är darknet.
För det andra och inte det sista, när de flesta gillar att hålla det enkelt (och fult för det mesta) på grund av dålig kodning eller design eller helt enkelt för att de bara är för lata för att göra nödvändiga uppgraderingar, fördubblar dessa killar mängden ansträngning och gissa vad: det visar! i alla aspekter!
Big-Up till dig Heinsenberg och Amenhotep för det stora arbetet.
Så långt jag kunde försöka (jag har totalt 8 beställningar slutförda), är marknaden alltför snabb, bilder, sökning, profil, medlem och produktsida laddas på nolltid.
Jag tycker verkligen om utcheckningssystemet också och dynamiken utan att använda Java. Det är briljant.
Designen är också felfri (okej, jag håller med om att jag alltid har varit ett stort fan av Egytpian-kulturen för min del ...)
När andra marknader känns gamla och lite tråkiga och vanligtvis drivs av samma besättning om och om igen, utförde du verkligen vad jag kallar ett utbrott inom detta område och jag antar att det nu bara är en tidsfråga innan du drar anständig trafik om inte redan.
Jag såg lite bråk här och där med andra människor som du kanske stör med din tjänst: Jag säger ignorera dem, inte ge en skit och hålla den uppe med det fina arbetet.