Jag är inte säker på hur långt reglerna kan böjas på det här forumet men det här "företaget" har också lurat mig tidigare på 10 000 dollar. Jag är den typ av person som är långsint, och jag gillar inte att få pengar stulna från mig.
Skulle det vara för långt av mig att försöka få dem åtalade till USA för narkotikaprekursorhandel och distributionsavgifter? Jag tvivlar på att någon skulle bli alltför arg över detta resultat. Jag vet att detta redan har hänt med några andra tidigare kinesiska leverantörer, men i det här fallet fortsätter svaranden att stjäla pengar från forummedlemmar. Svaranden verkar inte veta att det är tillräckligt att peta på ett hornetsnät för att du ska bli stungen. Det finns många människor på detta forum som skulle göra mycket värre än jag om de var i den här situationen. Jag kommer inte att göra något förrän administratören eller tillräckligt många medlemmar beslutar att detta är ett passande straff för den här säljaren. Observera att jag inte kan garantera att detta skulle fungera, men om det får tillräckligt med godkännande kommer jag att försöka försöka denna uppgift.
Om någon har andra alternativ, vänligen svara på detta meddelande.
Tack så mycket