Question Är det säkert att sälja droger på Instagram?

shrekova.bazina

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
1
Hej, är det säkert att sälja droger på Instagram? Jag vill börja sälja droger och jag tänkte att jag kunde prova det via instagram, om det är säkert hur man gör det så att jag förblir anonym

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
383
det finns några människor som säljer på insta men de är främst bedragare. Jag föreslår att du börjar sälja här i motsats till instagram eftersom du har mer skydd på det mörka nätet (och förmodligen mer trovärdighet). om du insisterar på att sälja på insta, se till att du inte har några ömsesidiga följare med ditt huvudkonto och helst använder svansar os eller något. det finns guider om anonymitet och vilka enheter / operativsystem som ska användas, jag kan pm dig några om du vill ^ _ ^

fosties

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
Eftersom det finns så många barn på Instagram skulle jag inte föreslå att göra det.
Enligt min mening kan du sälja på :

1. Telegram - Riskabla men snabba pengar om du levererar personligen.

2. DW Marketplaces - de lägger mycket av Worldwide efford i att stänga dem. Jag antar att konkurrensen mellan leverantörerna är större.

3. Styrelser som denna eller liknande.

shrekova.bazina

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
1
Jag säljer för närvarande på Telegram, men jag har liten försäljning, så jag tänkte genom Instagram att jag skulle marknadsföra det eller sälja det direkt på instagram

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
Vad betyder det? DW Marknadsplatser ?