- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,077
- Deals
- 1
Jag skulle gärna hjälpa till, men omfattningen är så stor och USA i sig är så stort och varierat. De 50 delstaterna är praktiskt taget 50 länder. Alaska i sig skulle vara det 18: e landet rankat efter storlek. CALIFORNIA skulle vara den 5: e största ekonomin i alla länder i sig själv! Texas har en större ekonomi än Ryssland Kanada eller Frankrike. Dea är världens rädsla det finns absolut ingen mainstream olaglig narkotikareklam. Trots detta har den illegala drogmarknaden i USA ett uppskattat värde på så mycket som 750 miljarder dollar per år. Drogcirklar är ofta etniska och också snäva. Jag måste få en svart man att köpa mitt kokain. Jag skickar en mexikansk amerikan för att få metamfetamin. Jag skämtar inte. känner människorna men det finns en absolut regel mot att sälja det till en vit man. De kaukasier jag känner är småpotatisar. Jag kan inte knäcka drogmarknaden och få den informationen. Jag kan inte hitta grupper, jag kan inte få nån att kommentera. Multiplicera det sedan med 50.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 10
Jag vet inte, västkusten är inte så mycket sån. Jag menar, jag har skrivit här tidigare om att de olika regionerna definitivt är olika kulturellt och har olika synsätt eller ståndpunkter på olika ämnen. Din beskrivning verkar väldigt mycket som vissa Mellanvästernområden eller östkusten säkert. Västkusten är mer öppen, helvete Washington State avkriminaliserade innehav av alla droger för några år sedan! Det finns återförsäljare som annonserar och kanske inte hälften, men ett stort antal ändå, kommer att ta krypto precis där på gatan.
- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,077
- Deals
- 1
Jag håller naturligtvis med. Västkusten skulle lika gärna kunna vara ett annat land än resten av USA. Avkriminalisering och skadereducerande politik är mycket mer i praktiken. Jag är i Mellanvästern och brottsbekämpningens politik och taktik är rätt arkaiska. Till exempel, om du ertappas med att sälja praktiskt taget alla Cns-aktiva ämnen, står du inför ett decennium i fängelse, även om du inte säljer olagliga droger. Du behöver bara tro att du var och du är skyldig. För att vara mer specifik behöver de bara få dig att säga att du trodde att du sålde droger. Om du sålde L-meth, som inte är olagligt, har de ingen skyldighet att berätta det för dig. De kommer att skicka dig i fängelse för att sälja receptfria läkemedel om du inte vet hur du ska argumentera för saken