- Reaction score
- 17
8 g NaBH4 suspenderades i kall DCM, 40 ml glacial ättiksyra tillsattes droppvis och lösningen fick omröras tills all vätgasutveckling hade upphört.
I en annan rbf löstes 10 g 5-metoxitryptamin i DCM. 8 ml trietylamin, 21,2 g formaldehydbisulfitaddukt och 4A-siktar tillsattes till rbf.
Rbf fick stå under omrörning i 10-15 minuter för att låta reaktanterna kondensera och sedan tillsattes natriumtriacetoxiborhydrid som tillverkats tidigare droppvis.
Detta fick röra sig i ungefär 24 timmar. Reaktionen släcktes med droppvis tillsats av 15% KOH-lösning och en enkel aminbearbetning gjordes för att hämta produkten som kristalliserades utan problem. Med hjälp av natriumtriacetoxiborhydrid ger jag alltid 90% +
I en annan rbf löstes 10 g 5-metoxitryptamin i DCM. 8 ml trietylamin, 21,2 g formaldehydbisulfitaddukt och 4A-siktar tillsattes till rbf.
Rbf fick stå under omrörning i 10-15 minuter för att låta reaktanterna kondensera och sedan tillsattes natriumtriacetoxiborhydrid som tillverkats tidigare droppvis.
Detta fick röra sig i ungefär 24 timmar. Reaktionen släcktes med droppvis tillsats av 15% KOH-lösning och en enkel aminbearbetning gjordes för att hämta produkten som kristalliserades utan problem. Med hjälp av natriumtriacetoxiborhydrid ger jag alltid 90% +
↑View previous replies…
Menar du att råmaterialet för reaktionen borde vara 5-metoxitryptamin i stället för tryptamin?
- Reaction score
- 161
Nej, det gör du inte! Läs min andra kommentar detta är en fullständig skitsnack! Du gör 5-MeO-DMT istället som slår ut dig som 50 × mer än N,N-DMT(aka DMT).
- Reaction score
- 161
Du är medveten om att detta ger 5-MeO-DMT, inte DMT, eller hur?
Jag tvivlar på att du faktiskt försökte proceduren själv som du hävdar att du har gjort. Det finns INGEN JÄVLA SÄTT att du av misstag gjorde 5-MeO-DMT istället och inte märkte det.
Kom igen, mannen. För DMT behöver du tryptamin. För 5-MeO-DMT använder du 5-Methoxytryptamin specifikt på grund av metoxigruppen i 5-MeO-DMT ...
Jag tvivlar på att du faktiskt försökte proceduren själv som du hävdar att du har gjort. Det finns INGEN JÄVLA SÄTT att du av misstag gjorde 5-MeO-DMT istället och inte märkte det.
Kom igen, mannen. För DMT behöver du tryptamin. För 5-MeO-DMT använder du 5-Methoxytryptamin specifikt på grund av metoxigruppen i 5-MeO-DMT ...
Bro, ta det lugnt, du har absolut ingen aning om vad jag menar när jag frågar dig, det betyder "den här metoden fungerar med 5-Methoxytryptamin istället för tryptamin, eller hur?"På samma sätt sa Hamilton i videon att han använde tryptamin, men jag såg att lösningen inte var trytaminfärgen, och jag försökte denna procedur och det fungerade inte, och du nämnde samma procedur med 5-Methoxytryptamine." nu är vi tydliga? ska jag bevisa dig?!! Var inte misstänksam när du inte vet någonting