- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 1
Okej, jag gjorde nu en hel del expeditioner och kan säga att om du värmer din kokain över 70 ° C kommer du att bryta den. Men om du håller dig under 60 ° C kan du påskynda torkningshastigheterna mycket upp. T.ex. Jag kan göra en aceton tvätt med i minuter. Resultatet kommer att vara bekvämt att konsumera. Den viktiga delen är att du måste lägga din fortfarande acetonvåta konkain från torkat filter i en brytare på en värmeplatta. Fortsätt att styra och krossa kristallerna så att ingenting kan fastna på bägaren.
Jag försökte etanoltvätt med 70 ° C och fick nästan inaktiv med pulver. Så två teoris. Det ser ut som kokain och etanol reagerar vid temperaturer över 70 ° C med varandra och bygger något som inte är roligt eller hcl-delen bryts. Någon som vet varför? Kan min produkt skäras med socker?
Jag försökte etanoltvätt med 70 ° C och fick nästan inaktiv med pulver. Så två teoris. Det ser ut som kokain och etanol reagerar vid temperaturer över 70 ° C med varandra och bygger något som inte är roligt eller hcl-delen bryts. Någon som vet varför? Kan min produkt skäras med socker?
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,857
- Deals
- 1
Om du vill påskynda torkningen, använd vakuum. Ditt kokain kommer att vara 100% säkert och sunt =) Etanol och aceton löser upp kokainhydroklorid mycket bra.
Det är de inte. Du tvättar ut ditt rena kokain HCl och lämnar några föroreningar på filtret, antar jag.
Det är de inte. Du tvättar ut ditt rena kokain HCl och lämnar några föroreningar på filtret, antar jag.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 1
i stället för att värma c på plattan värm plattan till 70, ta ut den, ta tid på dig sätt på ett avsnitt av breakin bbad, raka huvudet odla skägg och sätt sedan kokset på värmeplattan