- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
350, prova 400 gram så får du se hur varmt det blir, gram på 10L. Jag minns att jag var tvungen att fylla en påse med aluminiumfolie ca 2/3 var en 25L/30L vit hink med lock. Detta var trots allt alldeles för mycket folie, du behöver mindre men du måste kontrollera hur mycket mindre jag glömde gram. på 200L trumma, du kan också använda 100 det kommer inte att gå upp.
Om du vill fånga metylaminångorna bubblar du i HCL och sedan i vatten.
10L blev 12L med ph 12 med BMK (freebase meth)
Reaktionen går bara nötter när du använder stormarknadens alu, få alu från sisha-butikerna eller från labbutiker som är tjockare.
Psst ersätt kvicksilver med galium, lätt refying och du kan destillera alla föreningar av och återanvända plus giftfri och mycket lätt reaktivering med HCL 37 och omkristallisering.
Om du vill fånga metylaminångorna bubblar du i HCL och sedan i vatten.
10L blev 12L med ph 12 med BMK (freebase meth)
Reaktionen går bara nötter när du använder stormarknadens alu, få alu från sisha-butikerna eller från labbutiker som är tjockare.
Psst ersätt kvicksilver med galium, lätt refying och du kan destillera alla föreningar av och återanvända plus giftfri och mycket lätt reaktivering med HCL 37 och omkristallisering.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 32
- By googie
Förbereder man galliumet till klorid eller kan nitratet användas? Jag har sett några artiklar om galliumreducering. Har någon provat detta? Skulle vara bra att inte behöva ta itu med sådana giftiga ångor och sedan avfallshantering.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Låt gallium reagera med HCL (i vattenlösning). Att galliumet försvinner innebär att det omvandlas till klorid.
Och frys sedan ut det kanske med aceton för smuts, eller koka det torrt.
Och frys sedan ut det kanske med aceton för smuts, eller koka det torrt.