Metamfetamin från amfetamin Syntesrapport (med framgång och slutliga foton)

doyourbest

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 23, 2022
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
N
Snyggt!
Är det här separerat?
Hur kristalliserar du?
 

Azrael

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 2, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
1

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63
Kewl! Metamfetaminporr. Kan du dela med dig av detaljer om omrystningen? Hur avdunstade du lösningsmedlet? Hur lång tid tog det att bilda så stora kristaller?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Jag vet inte vad det är men jag skulle inte köpa de där skärvorna, de verkar inte
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Att
vara på något sätt inte rätt. Blinkar eller brinner de som riktiga Smokey. Vi har blivit översvämmade med zigenare dope här och formen och färgen på din jag skulle inte kunna köpa. Jag ger bara ett köparperspektiv här, jag menar inget brott är bara att formen och strukturen inte verkar vara det jag letar efter. Jag har hittat och spridit uppfattningen att den bästa dopen är som den legendariska kakaokrämen från sierras. När det svalnar efter att ha smält stelnar det faktiskt men håller sig inte vid röret ens tillräckligt för att hålla det på plats så även om det är en stor bit glider det runt i skålen. Min fråga är varför detta inträffar och varför sammanfaller det med att vara den mest exceptionella drogen?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Är det inte rätt på något sätt? Vad är det du pratar om? Labbrapport av mina saker ger 94% kanske du är förvirrad över hur är ren Ice Meth och försöker hitta något som inte är den verkliga produkten.
Jag tror att du inte testade mina saker för att bekräfta detta "När det svalnar efter att ha smält stelnar det faktiskt men håller sig inte vid röret ens tillräckligt för att hålla det på plats så även om det är en stor bit glider det runt i skålen" Jag är inte förolämpad, jag vet vad mina saker är men jag föredrar kommentarer med mer grund på grund av att jag tvivlar på att du har haft i dina händer min produkt och ger åsikter med rungande uttalanden helt enkelt att se en bild verkar för mig som odödlig. Hur som helst kan du alltid göra den synth som publiceras själv och du kommer personligen att kontrollera alla egenskaper som du säger att sakerna har.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Kanske är det också något i labbet som inte stämmer? Kom igen!
 

Attachments

  • Pfge6csDKu.jpg
    Pfge6csDKu.jpg
    106.7 KB · Views: 394

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Skulle vara mycket intressant att veta "egenskaperna" hos den "rena" meth som du köper och laboratorierapporten för den också på detta sätt kommer evebody att veta vad man ska köpa eller inte.
Tack för att ni kom.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Hej man :)

Kan du skicka mig ett PM med länken till webbplatsen där du får dessa tester? Jag behöver ett test som detta för en stor affär som jag fick uppradad

Skulle vara mycket mycket uppskattat!

PS - Hela forumet vet att du har fått ner din skit, oroa dig inte!

Cincerly,

Koko
 

PewPew411

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 16, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3

Gör det här https://getyourdrugstested.com/

Dragovich skulle kunna använda den här tjänsten för att bevisa kvaliteten på sina skärvor också. lägg upp en bild av referensnumret innan du skickar iväg det och sedan resultaten när de kommer in och matchar referensen
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
energikontroll.org
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
S
Verkar bara vara för Canadá bättre energycontrol.org
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Tack så mycket kompis! På grund av svaret från btcboss2022 antar jag att det inte är för människor utanför Kanada
Tack kompis!
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
I den sista satsen fick jag de renaste skärvorna som jag aldrig har gjort förut ;-) Jag kommer ändå att skicka ett prov till labbet för att undvika eventuella spekulationer eller tvivel när jag ser bilden.
 

Attachments

  • qhCA0JvFYx.jpg
    qhCA0JvFYx.jpg
    95.8 KB · Views: 416

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Vad är människors problem med den här produkten, det är högsta kvalitet, det har lagren som trasig skiffer om människor tycker är falska att de har stenar i huvudet, den trasiga skifferutseendet kommer bara med ren D-meth och det ser ut som om det hade en riktigt långsam omkristallisering så det har gjorts med kärlek och tid och inte rusat eller fryst med freon eller flytande kväve
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Wow BTC-chef det verkar som om ett av dina offer har lite pappersarbete som säger att du är en lögnare. Hade din skit testad så det gör denna djärva lögn som du berättar här laylughable och gör det mycket tydligt att du inte borde sälja skit någonstans. Du är bara en bedragare. Bara istället för att ghosting dem tror du att du är riktigt smart och skickar dem skitsnack. Jag vet inte hur BB känner för bedragare men labbtest säljer mig jag kommer aldrig att göra några affärer med dig och om jag ser någon annan göra misstaget att lita på dig kommer jag att upplysa dem omedelbart. Scum Bag.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
"Vad är det, borde du inte kunna se att jag lurar dig?" Var det det du menade? Du räknade inte med labbet, va?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Ser rent ut grabben
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Sir de enda kommentarer jag gjorde var till dess utseende jag är säker på att det är mycket god kvalitet jag säger bara att jag inte skulle kunna köpa det eftersom det mycket nära liknar zigenare dope. Jag försökte vara till hjälp, jag kritiserade dig inte. Denna dope kan jag dock säga att den kommer att ha en tendens att blinka. Procentandelen doping i produkten är viktig, men enligt min mening är den del av produkten som finns där för att underlätta en framgångsrik användning av den lika viktig, och det är där jag tror att du kan ha ett problem.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Jag ifrågasatte aldrig kvaliteten på skärvorna, jag sa bara att färgen ser ut som om de lätt kan blixtra till. Jag trodde att jag bara försökte hjälpa till genom att påpeka något som kunde orsaka problem för honom.
 
Top