- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 33
Mycket detaljerad förklaring, kemist. Jag har nu 57 % jodvätesyra, röd fosfor, jod, pseudoefedrinhydroklorid och destillerat vatten. Kan du berätta för mig tillsatsförhållandet, återflödestemperatur och tid?
- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 3
Jag förstår inte varför det är så, jag frågar bara för att ett bättre sätt för mig alltid kommer att vara E + P + H3PO4 85% <+ ... och värma till 110C och börja gradvis tappa I enligt kvantitet E i reaktion, i princip när jag filtrerade reaktion till behållare med toluen eller xylen och tillsatte blandning NaOh med vatten så att jag har det är samma rena freebase vad jag kan filtrera från torr NaOh vad som perfekt absorberade alla föroreningar efter 2-3 gånger tillsats av blandning HCl 32% <+ med vatten för varje gång skakning och separat mindre del så så att jag kan göra göra vackrare produkt utan omkristallisering MEN KILLAR Jag vill inte se ut som en bästa smartare kille på världen bara bara frågade varför så komplicerat eftersom en aldrig provat annan metod som jag vet gör det. frid