- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Hallå där!
Efter många tester med Methylamine HCL baserat på denna metod kommer jag att dela det bästa sättet som jag hittade för att få Methamphetamine freebase i stor skala:
- Fyll reaktorn med 14 l metanol
- Lös upp metylamin HCL under omrörning
- Sätt reaktortemperaturen vid 0C (inte blandningstemperaturen) och tillsätt NaOH, temperaturen kommer att öka
- När temperaturen kommer tillbaka till 20C tillsätt P2P, temperaturen kommer att öka rör om det under 45min-1 timme
- Tillsätt 252 g vattenfritt natriumsulfat
- När blandningens temperatur når 8C börjar du tillsätta NaBH4 portionsvis, utan att överskrida 20C
- När all NaBH4 har tillsatts låt den blandas under 20C under ca 2 timmar tills blandningen slutar bubbla
- Tillsätt vattnet och fortsätt blanda under 5 minuter
- Tillsätt DCM och blanda under 10 min
- Sluta omröra och låt skikten separeras
- Behåll det undre skiktet och kasta det övre (det är inte lönsamt att extrahera denna vattenhaltiga fas)
- Tillsätt 200 g vattenfritt natriumsulfat till det sparade skiktet och blanda det
- Filtrera det i Buchner-tratten
- Indunsta DCM
- Ren och illaluktande Metamfetamin freebase erhållen
;-)
Efter många tester med Methylamine HCL baserat på denna metod kommer jag att dela det bästa sättet som jag hittade för att få Methamphetamine freebase i stor skala:
- 966 gr P2P
- 14 liter metanol
- 1183 gr Metylamin HCL
- 638gr NaOH
- 452 gr Vattenfritt natriumsulfat
- 105 gr NaBH4
- 35 L destillerat vatten
- 7 liter DCM
- Fyll reaktorn med 14 l metanol
- Lös upp metylamin HCL under omrörning
- Sätt reaktortemperaturen vid 0C (inte blandningstemperaturen) och tillsätt NaOH, temperaturen kommer att öka
- När temperaturen kommer tillbaka till 20C tillsätt P2P, temperaturen kommer att öka rör om det under 45min-1 timme
- Tillsätt 252 g vattenfritt natriumsulfat
- När blandningens temperatur når 8C börjar du tillsätta NaBH4 portionsvis, utan att överskrida 20C
- När all NaBH4 har tillsatts låt den blandas under 20C under ca 2 timmar tills blandningen slutar bubbla
- Tillsätt vattnet och fortsätt blanda under 5 minuter
- Tillsätt DCM och blanda under 10 min
- Sluta omröra och låt skikten separeras
- Behåll det undre skiktet och kasta det övre (det är inte lönsamt att extrahera denna vattenhaltiga fas)
- Tillsätt 200 g vattenfritt natriumsulfat till det sparade skiktet och blanda det
- Filtrera det i Buchner-tratten
- Indunsta DCM
- Ren och illaluktande Metamfetamin freebase erhållen
;-)
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 4
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Om du har följt alla steg korrekt, ja, men det finns metoder som är mer exakta för att kontrollera det.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 4
Jag använder HCI gas inte har kristall komma ut. Jag byter till att använda droppvis HCL också inte har kristall komma ut. Vad är problemet?
↑View previous replies…
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals