- Language
- 🇧🇷
- Reaction score
- 30
Jag uppnår 60% utbyte i syntesen av MDA Helional + Hydroxylamine. Det bästa sättet för storskalig produktion.
- Reaction score
- 0
Det finns inget jävla sätt att du, eller någon annan, får 60% totalutbyte på hela detta system från helional till MDA. Det här stället är en skitshow. Jag kan göra konsultationer, och skulle vara villig att göra det för rätt pris. Kanske en mod kan hjälpa mig att hjälpa dessa förlorade kamrater.
- Language
- 🇧🇷
- Reaction score
- 30
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 6
- By HIT MONKEY
-
23 Mar
Hej vänner. Jag har en fråga
1. I det sista steget använder du kristalliseringsmetoden med en ström av HCl-gas. Är det rätt eller brinner det?
2. Amid.
100 g aldoxim blandas med 300 mL xylen och 2 g nickelacetat, tillsätts och återflödas i 5 timmar. Destillera ca 100 mL xylen och låt blandningen svalna. Amid cirka 70. Grammen separeras och filtreras och torkas. Kan omkristalliseras med xylen.
=Hur mycket värme kan du avge?
3. Aldoxim.
Om aldoxim inte härdar Tillsätt mer hydroxylamin och bas.
Hur mycket hydroxylamin och bas ska jag tillsätta?
Tack så mycket
1. I det sista steget använder du kristalliseringsmetoden med en ström av HCl-gas. Är det rätt eller brinner det?
2. Amid.
100 g aldoxim blandas med 300 mL xylen och 2 g nickelacetat, tillsätts och återflödas i 5 timmar. Destillera ca 100 mL xylen och låt blandningen svalna. Amid cirka 70. Grammen separeras och filtreras och torkas. Kan omkristalliseras med xylen.
=Hur mycket värme kan du avge?
3. Aldoxim.
Om aldoxim inte härdar Tillsätt mer hydroxylamin och bas.
Hur mycket hydroxylamin och bas ska jag tillsätta?
Tack så mycket
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 6
- By HIT MONKEY
Hej vän, vad använder du?
Vilken metod används för att syntetisera MDA?
Kan du snälla berätta för mig? om syntesprocessen och detaljerna i dina kemikalier
Vilken metod används för att syntetisera MDA?
Kan du snälla berätta för mig? om syntesprocessen och detaljerna i dina kemikalier
- Language
- 🇧🇷
- Reaction score
- 30
Ja, jag lyckas. Det är den bästa metoden för att göra det i stor skala. Enkelt och effektivt. Få lättillgängliga utrustningar och förnödenheter.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 6
- By HIT MONKEY
-
25 Mar
Hej vän, jag har en fråga.
I det sista steget använder du bara
(NaOH) i fall det kristalliserar, eller hur?
Och PH-värdet ska vara 7,5, eller hur?
Jag vet inte mycket om kemi.
Om jag ska erkänna, så är det att jag inte vet. Efter att ha tillsatt ämnet (NaOH), vad måste göras för att få MDA? Jag vill fråga dig Kan du berätta för mig?
I det sista steget använder du bara
(NaOH) i fall det kristalliserar, eller hur?
Och PH-värdet ska vara 7,5, eller hur?
Jag vet inte mycket om kemi.
Om jag ska erkänna, så är det att jag inte vet. Efter att ha tillsatt ämnet (NaOH), vad måste göras för att få MDA? Jag vill fråga dig Kan du berätta för mig?
- Language
- 🇧🇷
- Reaction score
- 30