- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 76
Nej, absolut i den meningen att reaktionen inte kommer att fungera med odestillerad P2P, eller hur.
Slutprodukten är dock alltid av högre kvalitet när du använder destillerade föreningar. Och inte att glömma, smutsig P2P skadar avkastningen, utan tvekan. Det är ett tråkigt arbete, men det lönar sig.
Slutprodukten är dock alltid av högre kvalitet när du använder destillerade föreningar. Och inte att glömma, smutsig P2P skadar avkastningen, utan tvekan. Det är ett tråkigt arbete, men det lönar sig.
- Reaction score
- 4
Tror du att det är absolut nödvändigt att mäta trycket i systemet vid vakuumdestillering av p2p-olja / meth freebase-olja? Eller kan jag bara ansluta vakuumpumpen till vakuumadaptern på den nya tomma mottagningskolven när DCM har destillerats bort (orsak DCM med lågkokande bp. av 50c skulle destillera även utan vakuum) slå på vakuumet vev upp värmen tills jag ser första tecken på att p2p-olja kommer över till mottagningskolven och håll temperaturen tills destillationen är över.
Missar jag något här? Måste jag mäta vakuumtrycket? Eller kan jag bara långsamt vrida upp värmen tills jag ser att olja kommer över i mottagningskolven?
Missar jag något här? Måste jag mäta vakuumtrycket? Eller kan jag bara långsamt vrida upp värmen tills jag ser att olja kommer över i mottagningskolven?
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,933
- Deals
- 1