Question SNÄLLA HJÄLP!!! offentliga od juridiska frågor :(

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
383
Jag knullade allvarligt upp, överdoserade på is offentligt. Jag tror att någon ringde polisen eftersom jag hörde någon nämna droger på ett samtal och jag såg som 3 polisbilar strax efter så jag lämnade så fort jag kunde (utan att se ut som en total crackhead), men jag freaked ut och lämnade väskan på platsen och ik den har fingeravtryck och förmodligen rester. im så rädd. wtf gör jag?

Jag kanske bara är paranoid eftersom jag hade hörselhallucinationer när jag kom hem men jag tror att jag förmodligen är skruvad
Jag är en känd användare i mitt område (inte is men andra saker)

Solution
If they didn't see you in possession of the bag and then immediately aquire it without taking their eyes off of it, they can not show a chain of possession that unequivocally leads to you. If you have never been arrested before they don't have your fingerprints. If you have, did they take your prints? They don't magically have them. Paraphernalia is a low charge and they likely wouldn't waste their time prosecuting a paraphernalia charge less than 1)2g depending on the state) even if they come to harass you, be confident that the case isn't a slam dunk and it's a low charge. If you admit nothing they have nothing. You handed out a dozen sandwiches to homeless people, one of them subsequently used the empty bag to hold some drugs. That's...

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
En gång slapp jag undan ett marijuanaåtal (faktiskt två gånger) eftersom jag hade påsen i min plånbok där dollarna hamnar. Och de såg den inte till en början. När vi kom till poliskontoret och de hittade det, hade det varit i bagaget på cruiser men inte redovisats, så det fanns ingen kedja av innehav. Den andra gången berättade jag för dem i domstol att jag ville ha det oberoende testat och att de inte kunde komma med det. Jag misstänkte att det skulle vara fallet eftersom officeren kommenterade hur bra det var (detta var ungefär 1998 innan marijuana av hög kvalitet var rikligt) och han var sheriffens son, som jag visste rökte ogräs innan han blev polis.

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
31
Jag älskar KORRUPTION!!!
Det finns inget bättre än korruption!)
Ändra ditt tänkande, leta efter korrupta tjänstemän i höga kretsar, bli en *Maecenas*
Och gör dina egna regler!)

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Jag tror inte att jag skulle förlora sömn över detta. Jag tror att den enda anledningen till att du ens skulle få en knackning på dörren är om du är villkorligt frigiven och det skulle vara för ett pissprov. Det finns lite mot dig så långt som bevis