RCH21 cannabinoid från kinesisk leverantör någon har någon information om det?

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Reaction score
48
De har inte gett någon IUPAC eller CAS vet någon om det här är bra? tvivlar på att det har Cb1-åtgärd på grund av förbud. dess vita till skillnad från andra nya gula inaktiva men dess sketchy.anyone försökte det?
OiBzTxOl1w

halohydrin

Don't buy from me
New Member
Reaction score
22
Jag kan inte säga exakt vad det är, men jag är ganska säker på att det är en av metylspacer-indol / indazol cannabinoidanaloger eller hydrazidlänkade. Efter kinesiskt filtförbud för vanliga cannabinoidstrukturer var nästan alla importerade cannabinoider som vi analyserade metylbryggade cannabinoider. Nästan liknar klassiska indol / indazol cannabinoider, hög CB1-affinitet och lätt att tillverka. Till exempel - ADB-FUBIATA, alias AD-18

Attachments

• 1tLiZbEKuD.jpeg
    1tLiZbEKuD.jpeg
    9.8 KB · Views: 512

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Reaction score
48
det har Cb1-affinitet inte bara Cb2? Jag trodde att alla Cb1-affinitetskemikalier var förbjudna, inte bara strukturen hos noider, är det sant? Jag har också hört rapporter om AD-18 och att det är inaktivt som alla nya kinesiska ones.Might få ett prov på den här för att se.

halohydrin

Don't buy from me
New Member
Reaction score
22
Kina förbjöd bara dessa strukturella klasser såvitt jag vet. Jag såg att vissa medier publicerade det som "catchall clause", till synes utan kemisk kunskap. Från kortfattade experiment med metylspacer-cannabinoider har de något stark affinitet till båda receptorerna, och är något mindre potenta än icke-bridgade ekvivalenter. Jag hörde också att vissa nya cannabnoider / katinoner är mycket mindre potenta än tidigare - nu förbjudna. Vi analyserade massor av importerade material med GC / MS och ganska många av dem är antingen skurna med icke-relaterade föreningar eller bara är strukturellt olika. Jag tror att det kan vara en anledning till minskad styrka och aktivitet. Vissa nya RC-butiker kan vara ganska skissartade nuförtiden. Ganska sorgligt.

Attachments

• xVRvedtC0o.png
    xVRvedtC0o.png
    106.8 KB · Views: 512

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Reaction score
48
Ja, det verkar som standardpraxis under lång tid för RC-butiker. Tack för din värdefulla insikt, jag uppskattar det. Även om någon har testat denna RCH21 in vivo och har någon information och jämförelser med förbjudna som skulle vara fantastisk.

Jester8

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jag har några Jag fick ett prov

blandade 5g med 48g gram blad.
Hade ingen effekt. Samma som alla andra noid från Kina det senaste året.

WillD

Expert
Reaction score
1,054
Snarare är det mer av en icke-psykoaktiv CB2-receptoragonist

Jester8

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Korrekt kompis. Ingen rekreationseffekt