* Hur gick leveransen till? Var det några problem med paketet?
- Jag hade ett litet misstag med leveransadressen, men lyckligtvis var
@Madre väldigt hjälpsam och hjälpte mig så mycket han kunde. Det tog ungefär 2-3 veckor att komma fram på grund av misstaget med det första paketet. Annars inga problem alls.
* Foton av ämnet på vågen (i paket, i paket, utan paket, endast ämne, mynt av valfri valör i ditt land)
- Tyvärr öppnade jag paketet innan jag kom ihåg bilderna, jag ber om ursäkt för det men jag kan säga att det var mycket professionellt förpackat, det var i brevform och produkten var i ett grått paket. Och pulvret var i en liten zip lock baggie och det var märkt som det borde vara. Här är den enda bilden jag tog med myntet.
Detaljerad reserapport från dig.
- Mycket ren som aldrig har provat detta ämne, men jag har läst några rapporter om att det är väldigt starkt och verkligen lätt att göra så jag tog en mycket liten dos intranasalt cirka 10 mg. Den höga överraskade mig eftersom den lilla mängden jag tog, verkligen mjuk och opioid som hög, men inte så mycket av eufori. Annars mycket bra kvalitet forskning kemiska enligt min mening, men samtid Id föreslår att göra en del forskning innan du försöker saker som detta. Dess förvånansvärt stark.