• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

MDMA Sassafras till salu?

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
361
Reaction score
175
Points
43
Vet du hur mycket det tar bara för att göra 1 liter av det där ..

bättre alternativ om du letar efter MDMA rutt

men eBay säljer rotbark och te om det inte är för synteser
 

jessejames122669

See my products
Seller
Joined
Aug 14, 2023
Messages
48
Solutions
1
Reaction score
40
Points
18
Deals
3
Jag kan också ångdestillera barken och skicka hydrosolen
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Jag kan också leverera rotbark från nordöstra USA. Jag kan potentiellt bearbeta det också. Låt mig veta.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Ni borde vara där ute med er saranfolie, ta bort bark och linda såret. 8% safrol i oljan. Jag önskar att jag kände någon som kunde göra det. Det skulle kunna vara ett bra betalt jobb för en skrotare ett par dagar i veckan.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Jag kanske borde skaffa en massa rotbark, mala det till pulver och vakuumförsluta kilopaket eller något. Jag skulle vara villig att skicka ut det i förskott om någon kompetent person som bevisar att de kan lyckas skickar tillbaka lite MDA/MDMA till mig :)

Har du några tips om skörd eller destillering eller något annat som du tycker att jag borde veta om? Jag har gjort det till ett root beer-te några gånger men det är ungefär omfattningen av min erfarenhet ...
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Jag tror att man destillerar det som metanol från trä, bara en torr destillation, sedan en fraktionerad destillation och så är det klart. De pratar om rotbarken, men all bark är användbar. Jag skulle ta den lätta barken och det är det. Slösa inte för mycket tid, det finns fler mormorträd än tid här. Satansförpackningen är ett försök att rädda trädet.
 
Top