Enkel metylonsyntes (bk-MDMA)

karamelosanto

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
HI, Tack för att du delar denna syntes, jag tycker är mycket tydlig.
Jag är från Sydamerika och här är det lite svårt att hitta DCM. Jag kan dock försöka hitta det på något sätt. Kanske köpa det från Kina.
Jag vill fråga. Kan du lägga alla regenter i en lista med kvantiteter för att göra det lite lättare att förstå vad jag måste köpa. Om det är möjligt med ett uppskattat pris.
Tack!!!

Professor11

Don't buy from me
Member
Language
🇧🇷
Reaction score
1
Pode me mandar uma mensagem? Sou da América do Sul também, estou iniciando na produção de Metilona.

Reaction score
305
Tabellen visar att densiteten för 40% metylamin är 0,89g/cm3, vilket innebär att 7,18g ren metylamingas erhålls i 20ml.
Låt oss jämföra molekylvikterna för metylamin och dess hydroklorid:
M (CH3NH2)HCl = 67,518 g/mol
M CH3NH2 = 31,057 g/mol.
Förhållande = 2,174
Om du använder proportionerna från syntesen behöver du 15,6 g metylaminhydroklorid för att ersätta 20 ml 40 % metylaminlösning.
Metylaminhydroklorid måste lösas upp i förväg i proportionen 1 g till 2,5 ml vatten (15,6 g och 39 ml).
Bered en natriumhydroxidlösning (NaOH) på 18 g och 54 ml vatten, låt den svalna och häll den i en kolv med 2-brom-3,4-metylendioxypropiofenonlösning. Tillsätt därefter metylaminhydrokloridlösning. Fortsätt sedan enligt instruktionerna.

Last edited by a moderator:

arundo

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
7
Hello, I'm doing the math, and I see that the molar ratio of NaOH isn't equivalent with methylamine HCl. It doubles. It's for some reason?

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
57
Jag vill prova den kemiska syntesen av bk-MDMA Jag har redan köpt alla nödvändiga kemikalier, jag kommer att börja direkt från prekursorn 2-Bromo-3',4'-(methylenedioxy)propiophenone (CAS-nummer: 52190-28-0) eftersom jag redan köpte den från en kinesisk kemikalieleverantör och jag betalade 280 dollar för 1 kg med frakt inkluderad, från 25 kg betalar jag 200 dollar för varje kg.
kg med frakt ingår.

Jag köpte metylamin 40% vattenlösning från en polsk leverantör, även om det inte var en lätt uppgift att hitta den, och de andra kemiska produkterna är lätt tillgängliga på den nationella marknaden, med undantag för 36% saltsyra, jag hittade bara 35-38% saltsyra av analytisk kvalitet som jag köpte, magnesiumsulfat Jag visste inte vilken jag skulle köpa så jag köpte den vattenfria.

Jag kommer att följa följande kemiska syntes av bk-MDMA eftersom det verkar lättare än den du delade, men jag kan ha fel, jag skulle vilja att du ger mig din åsikt.

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/bk-mdma-synthesis-easy-and-fast-method.6423/

Tack så mycket!!!

Eddybeaumont

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
4
hello mate, can you give me an address to buy cas 52190-28-0 please?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,209
Deals
1
Someone asked me the other day about using sesamol to get MD-P1P, and it looked possible. Any opinion on that?
DBVaQ6hicT