Syntesen av detta reagens är ganska enkel, men mycket obehaglig på grund av frisättningen av giftiga gaser. Det är mycket lättare att köpa färdigt i Kina, Indien eller Europa. Det finns en hel del leverantörer, genomsnittspriset är 300-500 dollar per kg.
När det gäller att köpa ett grossistparti på 100 kg kan det vara möjligt att hitta det till ett pris av 200-300 dollar.
Hej, gott nytt år till alla. När jag tillverkar naftoylklorid tycker jag att det är svårt att destillera. Kan jag lagra produkten utan destillation, till exempel när jag tillsätter naftoesyra och fosforylhand? Kör en kondensor i en halvtimme med en återflödeskondensor, avdunsta sedan propionylkloriden i luften och ta sedan produkten utan destillation. Tack till dig.
ja, jag tror att göra jwh är detsamma som koks, om det inte finns någon eter så finns det ingen koks, detsamma gäller för jwh om det inte finns något huvudelement som indol, men det finns inga andra ersättare.
Kärnan kan vara annorlunda, men indol är den billigaste och mest prisvärda bland liknande. Det finns ett ämne på naftalenkärnan, men jag tror inte att det är bra.