Jag funderade länge på hur jag skulle beskriva vårt affärssamarbete på ett korrekt och objektivt sätt, men sedan bestämde jag mig för att det var bättre att göra mindre och på egen hand.
Om jag blickar framåt kan jag säga att det är värt varenda cent att bli ledd av handen från A till Ö.
Jag hade tidigare använt någon annan för att lära ut meth-syntes och det var en mardröm. Förlust av reagens, tid, nerver. Jag är inte kemist, jag hade ett par års erfarenhet av efedrin, men det är allt.
När jag vände mig till honom förklarade han allt för mig i detalj, svarade på alla mina dumma frågor, även de som inte var relaterade till denna process. Vi fyllde i spärren, han väntade tålmodigt och gav mig tid att samla in allt jag behövde och vi började. Han var närvarande vid varje steg, fördjupade sig alltid i vad som exakt gjordes och gav råd om vilka alternativ som fanns. Även när vi klantade till det tog han oss i handen och förklarade. Man känner direkt att han har gjort allt i praktiken och kan det, och inte bara teori. Visar hur lättare det är att göra detta under verkliga förhållanden. Efter det vände jag mig fortfarande till honom för råd, och föreslog alltid något som inte längre var relevant för vår affär.
Sammantaget rekommenderar jag det absolut! Bra kille och bra service.
Tack så mycket igen.
P.S. Ledsen för min engelska, det är allt översättare