ja, du snackar en massa skit eftersom jag inte sa något om neurotoxicitet, än mindre serotonintoxicitet.
inte säker på var du fick det ifrån, sa inte heller något om klorerade amfetaminer, konstigt.
Jag sa inte ens något om någon form av toxicitet, du hoppade bara direkt till slutsatser.
wellbutrin har funnits länge och är väl undersökt, det skulle inte vara en medicinering annars.
wellbutrin är inte heller cytotoxiskt, medan 3cmc är, rakt gift. skit gör hål i näsan (jag vet att det inte är vad cytotoxicitet handlar om men ändå), och om den neurotoxiciteten.
även om det inte är bevisat ännu tror jag att det måste vara sant, en natt med 3cmc förvärrar min HPPD med ett jävla ton och lämnar min syn nedsatt i mer än en vecka, medan 2 dagars binge på 4mmc som släpper ut mer serotonin än MDMA gör min syn sämre i 2 dagar och dess mindre försämring än 3cmc.
måste också vara giftigt för dopamin eftersom dess effekter liknar tidiga tecken på parkinsons, skakiga lemmar eller skakningar, skakig andetag, tyst tal, försämrat minne, försämrad gång och koordination, styvt känslolöst ansikte, böjande ... och det varar i några dagar efter att ha tagit det.
studierna om 3cmcs neurotoxicitet har inte ens genomförts ännu, så det här är inte 100% inte sant. denna analogi med klorerade amfetaminer bevisar inte eller motbevisar någonting.
Jag har en dum fråga, kommer du att motbevisa det faktum att 3cmc är CAUSTIC / TOXIC NOT NEUROTOXIC?
lär dig att läsa eller hoppa inte direkt till slutsatser.
vad jag menade med "förgiftning" är att det är extremt skadligt och giftigt för organ och celler