- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
NY VIDEO
Syntes av d-metamfetaminhydroklorid via vinsyra
Syntes avd-metamfetaminhydroklorid via vinsyra
- Novator
- 174
https://bbgate.com/threads/methamphetamine-isomers-separation-by-tartaric-acid.9690/...
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 0
Hej Heisenberg
Jag respekterar och uppskattar vad du gör. Jag har nÄgra frÄgor som jag hoppas att du kan hjÀlpa mig med svar.
Mina frÄgor Àr
1. Kommer icke upplöst meth att kristallisera
2. Kliar icke upplösta methkristaller eller kvÀver halsen nÀr de röks
En vÀn fick lite metanolja inte sÀker pÄ var han fick det, jag vet att det inte syntetiserades med pseudoefedrin. Jag vet inte om en upplösning utfördes men vad jag vet Àr att den kristalliserade meth kliar / kvÀver halsen nÀr den röks.
Finns det nÄgot jag kan göra för att stoppa klÄda / choking. Jag har tvÀttat kristaller med aceton och Àven utfört en syra / basextraktion men stoppar fortfarande inte klÄda / choking nÀr den röks.
Jag kommer att uppskatta din hjÀlp
Jag respekterar och uppskattar vad du gör. Jag har nÄgra frÄgor som jag hoppas att du kan hjÀlpa mig med svar.
Mina frÄgor Àr
1. Kommer icke upplöst meth att kristallisera
2. Kliar icke upplösta methkristaller eller kvÀver halsen nÀr de röks
En vÀn fick lite metanolja inte sÀker pÄ var han fick det, jag vet att det inte syntetiserades med pseudoefedrin. Jag vet inte om en upplösning utfördes men vad jag vet Àr att den kristalliserade meth kliar / kvÀver halsen nÀr den röks.
Finns det nÄgot jag kan göra för att stoppa klÄda / choking. Jag har tvÀttat kristaller med aceton och Àven utfört en syra / basextraktion men stoppar fortfarande inte klÄda / choking nÀr den röks.
Jag kommer att uppskatta din hjÀlp